سرپرست تیم ملی بزرگسالان بسکتبال : ترکیه ، چین تایپه و مانیل میزبان ملی پوشان ایران خواهند بود

سرپرست تیم ملی بزرگسالان بسکتبال : ترکیه ، چین تایپه و مانیل میزبان ملی پوشان ایران خواهند بود
سرپرست تیم ملی بزرگسالان بسکتبال کشورمان بازی های برون مرزی که ملی پوشان بسکتبال بزرگسال کشورمان پیش رو دارند را بازیهای تدارکاتی ترکیه ، جام ویلیام جونز تایوان و بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی بسکتبال آسیا در مانیل فیلیپین اعلام کرد.

حسن نوربخش سرپرست تیم ملی بسکتبال بزرگسالان کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : ملی پوشان اواخر هفته آینده جهت برگزاری بازی تدارکاتی به ترکیه اعزام می شوند و 10 روز بازی های تدارکاتی را در برنامه خود دارند.
وی افزود : هفته دوم تیر ماه بسکتبالیست های کشورمان جهت حضور در رقابت های ویلیام جونز به چین تایپه اعزام می شوند . ویلیام جونز رقابت های حساسی است و تیم بسکتبال کشورمان در این رقابت ها  سه سال توانسته بود مقام اول را کسب کند و کسب مقام های برتر در این مسابقات برای ملی پوشان نویدبخش است. 
وی ادامه داد : هفته دوم مرداد ماه ملی پوشان جهت شرکت در بیست و هفتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به مانیل فیلیپین  اعزام خواهند شد .
شایان ذکر است : اردوی کسب آمادگی برای رقابت های پیش رو برای ملی پوشان از 5 بعدازظهر روز دوشنبه 6 خرداد ماه با حضور 26 بازیکن در ورزشگاه آزادی آغاز شده که تا اواخر هفته آینده که ملی پوشان به ترکیه اعزام خواهند شد ادامه می یابد.

۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.