رنکینگ ماه ژوئن میلادی راکت به دستان جهان منتشر شد؛صعود ایرانی ها پس از درخشش در رقابت های جهانی فرانسه

رنکینگ ماه ژوئن میلادی راکت به دستان جهان منتشر شد؛صعود ایرانی ها پس از درخشش در رقابت های جهانی فرانسه
پس از برگزای رقابت های قهرمانی سال 2013 جهان به میزبانی فرانسه، رده بندی پینگ پنگ بازان جهان توسط سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF منتشر شد .

 به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز  ITTFپس از اتمام رقابت های جهانی پاریس، رنکینگ ورزشکاران جهان را منتشر کرد.

این برای دومین بار است که در ماه می فدراسیون جهانی، رده بندی بازیکنان جهان را اعلام کرد در حالی که این رده بندی به عنوان ماه ژوئن ثبت شده است.

در صدر این رده بندی یک تغییر به چشم می خورد. آن ژانگ جیک، قهرمان چینی رقابت های جهانی پاریس که قهرمانی رقابت های المپیک 2012 لندن را نیز از آن خود کرده بود با صعود یک پله ای از رده چهارم بر جایگاه سوم جهان ایستاد. شوشین و مالونگ دیگر هموطنان او نیز همچنان رده های اول و دوم رنکینگ جهان را در اختیار دارند .

در رده بندی منتشر شده غیر از نیما عالمیان و مریم صامت، دیگر ورزشکاران اعزامی به پیکارهای جهانی پاریس صعود کردند .

نوشاد عالمیان

نوشاد عالمیان که در رقابت های پاریس موفق شد با دو پیروزی در جدول حذفی مسابقات به جمع 32 بازیکن برتر دنیا صعود کند با کسب 54 امتیاز و 7 پله صعود به رده 44 جهان صعود کرد .

پیروزی عالمیان مقابل سیلوا از پرتغال 6 امتیاز و آدریان ماتنت فرانسوی 28 امتیاز و امتیاز پاداش مسابقات به امتیازات او اضافه شد . نوشاد عالمیان با باخت به وانگ هائو چینی تنها یک امتیاز از دست داد .

نیما عالمیان

نیما برادر نوشاد در رقابت های پاریس علی رغم صعود از مرحله گروهی و پیروزی مقابل تریایولت کانادایی که 10 امتیاز مثبت برای او به ارمغان آورد ولی بدلیل باخت مقابل اسلاتینسک از اسلونی 14 امتیاز از او کسر کرد تا با 4 پله سقوط در مکان 282 جهان قرار بگیرد .

مهران احدی

بازگشت مهران احدی به رقابت های بین المللی برای او 16 پله صعود و 22 امتیاز در پی داشت . احدی در پاریس با شکست سالم الحسن از کویت دو امتیاز و خالد عصار 24 امتیاز بدست آورد و باخت او به پلاتونوف از بلاروس 4 امتیاز از احدی کشر کرد . مهران احدی هم اکنون در رتبه 329 جهان قرار گرفته است.

حمیدرضا طاهرخانی

طاهرخانی که اولین مسابقات جهانی خود را تجربه می کرد موفق شد با پیروزی مقابل حریف کانادایی 32 امتیاز به امتیازات خود افزود و با باخت به بروف روسی یک امتیاز از او کسر کرد . طاهرخانی در رده بندی این ماه با 5 پله صعود در رده 630 جهان ایستاد .

دیگر بازیکنان ایران

در این رنکینگ دیگر بازیکنان کشورمان سقوط کردند . افشین نوروزی با 3 پله سقوط در جایگاه 298 ایستاد، محمدرضا اخلاق پسند با یک پله سقوط در مکان 301 جای گرفت و میدیا لطف الله نسبی و واحد مالمیری هر کدام با 6 پله سقوط رتبه های 424 و 439 جهان را به خود اختصاص دادند .

ندا شهسواری

شهسواری نفراول بانوان ایران در رنکینگ جهانی با 10 پله صعود رتبه 465 جهان را به خود اختصاص داد . شهسواری با پیروزی مقابل لیدی ریوانو از کلمبیا 20 امتیاز بدست آورد و باخت برابر سیون لی از سنگاپور 3 امتیاز از دست داد .

محجوبه عمرانی

بازیکن مازندرانی تیم ملی بانوان با دو پیروزی ارزشمند مقابل مونتیرو از ونزوئلا 14 امتیاز و لووردیگ از جزیره گورنسی 32 امتیاز بر امتیازات خود افزود و شکست مقابل ال داولاتلی از مصر 4 امتیاز از دست داد تا با کسب 42 امتیاز مثبت و 24 پله صعود در مکان 514 جهان قرار بگیرد .

مریم صامت

نفر چهارم ایران در رنکینگ بانوان جهان در پاریس موفق به صعود از گروه خود نشد . مریم صامت با شکست مقابل استرادا از گواتمالا 6 امتیاز از دست داد تا در رنکینگ جهان با 29 پله سقوط در رده 673 دنیا قرار بگیرد .  

دیگر بازیکنان ایران

پریسا صمدی نفر سوم ایران در رده بندی جهان با 29 پله سقوط در رتبه 657 ایستاد و مهشید صامت نیز با 34 پله سقوط در مکان 807 ایستاد.

 

۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.