کاراته کاران ایران نایب قهرمان تورنمنت گرجستان شدند

کاراته کاران ایران نایب قهرمان تورنمنت گرجستان شدند
تیم کاراته اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی کاپ شوتوکان گرجستان با کسب یک مدال طلا و 6 برز در رده دوم این رقابتها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم کاراته اعزامی کشورمان که در روز نخست این رقابتها توسط رعنا بهرامی موفق به کسب مدال طلای کاتا شده بود در ادامه توسط الهام مرادی و فریده خسروی به دو مدال برنز دیگر در بخش کاتای بانوان دست یافت.
در ادامه این رقابتها علی گلابی در وزن منهای 68 بعد از دو پیروزی در بازی سوم به نماینده ای از کشور میزبان باخت ولی در ادامه با شکست حریف دیگر گرجستانی خود موفق به کسب مدال برنز شد.
سعید احمدی نیز در وزن منهای 78 کیلوگرم بعد از غلبه بر حریفانی از کشورهای ترکیه و آذربایجان در بازی سوم در حالیکه با نماینده گرجستان 2 بر 2 مساوی شد با رای داوران بازنده شد تا در ادامه ضمن شکست حریفی از کشور گرجستان موفق به کسب مدال برنز گردد.
در وزن مثبت 78 کیلو گرم نیز سامان حیدری بعد از شکست 6 بر5 برابرشاهین آذروف آذربایجانی که عنوان نایب قهرمانی جهان و اروپا را یدک می کشد نمایندگانی از گرجستان و ارمنستان را برد و برنز گرفت.
 در بخش پیشکسوتان نیز مظاهر جعفری نیز به مدال برنز این رقابتها دست یافت تا در نهایت کاراته کاران کشورمان با 1 طلا و 6 برنز بعد از میزبان در رده دوم قرار گیرند و ترکیه و آذربایجان هم سوم شدند.
در این رقابتها اکبر خیری پور،علی رضا نوروزی و یوسف قاطع به عنوان داور حضور داشتند که  قضاوتهای خوبی را در این رقابتها بخصوص در فینال بنمایش گذاشتند.
هدایت و مربیگری تیم اعزامی کاراته کشورمان را در این رقابتها بابک گودرزی بر عهده داشت.

۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.