پس از دویدن مسافت سفارت ایران تا کمیته المپیک هلسینکی؛فاضلی دونده ایرانی پس از فنلاند به سوئد رفت

حسین فاضلی دونده ایرانی نیمه ماراتن ظهر روز گذشته پس از حضور در شهر هلسینکی فنلاند، مسافت سفارت ایران تا محل کمیته ملی المپیک را دوید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فاضلی که تحت عنوان گسترش صلح جهانی به هشت کشور اروپایی سفر کرده و مسافت 21 کیلومتری را در پایتخت هر کشور دویده و سپس با حضور در کمیته ملی المپیک با دبیر کل آن دیدار کرد روز گذشته نیز با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلسینکی فنلاند مسافت سفارت تا محل کمیته ملی المپیک این کشور را دوید و سپس دیداری نیز با دبیر کل کمیته ملی المپیک این کشور داشت.
در این دیدار دبیر کل المپیک فنلاند از حضور یک دونده ایرانی در کشور خود تحت عنوان گسترش صلح جهانی ابراز خوشحالی کرده و اعلام داشت ایران و فنلاند از روابط ورزشی خوبی برخوردارند و سلام مرا به  دبیر کل کیمته ملی المپیکک ایران برسانید.
در پایان این دیدار فاضلی نامه بهرام افشار زاده را به همتای فنلاندی ارائه و هدایایی نیز از سوی سازمان گردشگری به دبیر کل کمیته المپیک فنلاند اهدا کرد.
وی بعد از ظهر دیروز هلسینکی را به مقصد استکهلم سوئد ترک کرد تا در مسابقات دو نیمه ماراتن این کشور که بیش از 15 هزار دونده از سراسر جهان در آن حضور دارند شرکت کند.

۱۰ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.