مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد؛ تهران میزبان مسابقات شد

مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد؛ تهران میزبان مسابقات شد
تهران بعنوان میزبان مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای شرکت در رقابتهای جهانی مجارستان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ روسای محترم هیئت کشتی استان‌ها تهران و توابع تهران، همدان، البرز، کرمانشاه، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در جلسه روز 2 خرداد ماه با حوزه مدیریت تیمهای ملی در محل خانه کشتی خواستار تغییر میزبان مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی شدند.
بر این اساس، در این نشست پس از مطرح شدن در خواست مازندرانی ها برای میزبانی این رقابتها، با توجه به درخواست  تمامی هیئت های حاضر و به دلیل اهمیت و حساسیت مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور، مقرر شد این رقابتها روزهای 30 و 31 خرداد ماه در تهران برگزار شود.
همچنین ضمن تشکر از هیئت محترم کشتی استان مازندران و همچنین با عنایت به آمادگی این هیئت جهت برگزاری رقابت‌هایی در سطح ملی، پیشنهاد می‌شود به دلیل اهمیت و جایگاه فنی رقابت‌های عمومی کشور که مطابق برنامه فنی سال 92 کشتی آزاد بزرگسالان مقرر گردید در تاریخ 7 و 8/6/92 برگزار شود، هیأت محترم یاد شده در صورت موافقت، انجام میزبانی رقابت‌های عمومی را بر عهده گیرد.
گفتنی است، رئیس محترم هیئت کشتی مازندران نیز به این نشست دعوت شده بود.

 

۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.