سرمربی تیم ملی والیبال جوانان: باید برای صعود تلاش زیادی کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان: باید برای صعود تلاش زیادی کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران بعد از قرعه کشی رقابتهای جهانی گفت: باید تلاش زیادی کنیم تا از گروه خود صعود کنیم تا مسیرمان برای راهیابی به رده های بالاتر هموار شود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دکتر فرهاد نفرزاده در این باره گفت: در گروهی که ایران قرار گرفته تیم های قدرتمندی حضور دارند. حضور آرژانتین به عنوان یکی از تیم های قدرتمند در رده پایه وزنه این گروه را بالا برده است. این تیم بسیار قدرتمند است و باید در بازی با آن تلاش زیادی انجام دهیم.
وی افزود: ژاپن هم به عنوان قهرمان آسیا به مسابقات جهانی رسیده است، استونی هفته گذشته در مسابقات انتخابی از سد بلغارستان و آلمان گذشت و توانست سهمیه جهانی را در خارج از خانه به دست آورد. مکزیک هم از قاره ای آمده که کوبا نتوانسته سهمیه بگیرد و این نشان می دهد که این تیم بسیار خوب است.
دکتر نفرزاده در ادامه گفت: با شناخت از فرمول مسابقات کارمان در مسابقات جهانی بسیار سخت است. باید برای کسب پیروزی و صعود به دور بعد به عنوان تیم اول یا دوم هر چه در توان داریم را نمایش دهیم تا مسیرمان برای رده های بالاتر هموار شود.
وی با اشاره به قدرت های این مسابقات افزود: اکثر تیم های حاضر خوب هستند و سطح بالایی دارند. اما برزیل، آرژانتین، امریکا، روسیه، فرانسه، ایتالیا، ترکیه و صربستان تیم های مهمی هستند.
سرمربی تیم ملی جوانان در مورد شرایط ملی پوشان در اردو گفت: بازیکنان از نظر جسمانی و فنی رو به رشد هستند و پیشرفت زیادی کردند. اما مهمترین دغدغه ما انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم های خوب است تا برای حضور در مسابقات آماده شویم. هم اکنون اکثر تیم ها در تدارک بازیهای تدارکاتی با تیم های سطح بالای جهان هستند تا بتوانند در مسابقات جهانی قدرتمند تر شوند. به هر حال مهم است که ما هم برنامه ریزی خوبی برای بازیهای تدارکاتی داشته باشیم تا این خلا پر شود.

 

۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.