کسب یک مدال طلا در رقابتهای بین المللی کاراته گرجستان

کسب یک مدال طلا در رقابتهای بین المللی کاراته گرجستان
کاراته کاران کشورمان در نخستین روز از رقابت های بین المللی گرجستان موفق به کسب یک نشان طلا شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رقابتهای کاپ جهانی کاراته شوتوکان در حالی از امروز در تفلیس گرجستان آغاز به کار کرد که در روز نخست و در بخش کاتای انفرادی بانوان رعنا بهرامی بعد از استراحت در دور نخست با غلبه بر نمایندگان ارمنستان و گرجستان و مبارزه نکردن حریف بعدی گرجی موفق به کسب مدال طلا گردید.
در ادامه سعید احمدی نایب قهرمانی جهان، سامان حیدری دارنده برنز جهانی و مظاهر جعفری در بخش کومیته مردان بر روی تاتامی خواهند رفت و همچنین الهام مرادیان، فریده خسروی و رعنا بهرامی نمایندگان بخش کاتا بانوان می باشند که فردا بر روی تاتامی خواهند رفت.رقابتهای کومیته مردان در اوزان منهای 68،منهای 75 و مثبت 75 کیلو گرم برگزار می شود.
در این دوره از رقابتهای 330 کاراته کا در رده های سنی مختلف مردان و 275 کاراته کا در بخش بانوان از کشورهای مختلفی همچون آذربایجان، ترکیه، ایران، ارمنستان، اوکراین، بلاروس ،تاجیکستان، فرانسه، قرقیزستان و... حضور دارند.
باباگ گودرزی ،اکبر خیری پور و یوسف قاطع اعضای کادر فنی اعزامی به این رقابتها را تشکیل می دهند که قبل از برگزاری این رقابتها از سوی رئیس کمیته داوران اروپا استاژداوری نیز برگزار و علیرضانوروزی از کشورمان در آن شرکت داشت.
بابک گودرزی ضمن بیان این مطلب که حریفان خوبی از کشورهای مختلف جهان در این رقابتها حضور دارند ابراز داشت:سطح رقابتهای بر خلاف تصور اولیه بسیار بالاست هر چند ما نفرات آماده ای را راهی این دور از مسابقات کردیم ولی به نظر می رسد کشورای مختلف اروپایی قصد ندارند حتی در چنین رقابتهایی با نفرات دوم و یا جوانتر خود حضور یابند و به همین دلیل است که شاهد حضور تعدادی از ملی پوشان کاراته در کشورهای مختلف در این رقابتهای هستیم.

 

 

۴ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.