با حضور در تورنمنت اسپانیا و تونس سرمربی تیم ملی تکواندو؛هوگوپوشان با خودباوری به مصاف رقبا می روند

با حضور در تورنمنت اسپانیا و تونس سرمربی تیم ملی تکواندو؛هوگوپوشان با خودباوری به مصاف رقبا می روند
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: شرکت در دو تورنمنت اسپانیا و تونس، موجب شد هوگوپوشان جوان و کم تجربه با اعتماد به نفس به مصاف رقبای بزرگ خود بروند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفتگو با سایت فدراسیون تکواندو با بیان این مطلب افزود: ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو به منظور حضور موفق در رقابتهای قهرمانی جهان مکزیک با شرکت 12 ملی پوش برتر از شنبه بیست وهشتم اردیبهشت با برگزاری تمرینات هوازی در پارک چیتگر آغاز و تمرینات تخصصی و فشرده در مرکز جهانی تکواندو در حال برگزاری است.

وی افزود: پس از بازگشت از تورنمنت های اسپانیا و تونس و ارزیابی عملکرد هوگوپوشان در این دو رویداد بین المللی و پس از برگزاری نشستی با حضور کمیته فنی فدارسیون، از میان 18 هوگوپوش حاضر در اردو 12 تکواندوکار برتر را برای شرکت در این دوره از تمرینات دعوت کردیم.

کریمی در خصوص عملکرد شاگردانش در دو تورنمنت اسپانیا و تونس اظهارداشت: رقابت در تورنمنت بین المللی اسپانیا وتونس پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان مکزیک، بهترین زمان برای افزایش سطح آمادگی هوگوپوشان جوان و کم تجربه بود تا با دست یابی به اعتماد به نفس بیشتر، شرایط درخشش خود را در رقابتهای مکزیک فراهم کنند.

وی در ادامه بیان داشت: شرکت در این دو رویداد بین المللی باعث شناسایی نقاط ضعف ملی پوشان شد که با استفاده از این امر و در مدت زمان باقی مانده به اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان، باید در فکر برطرف کردن این نواقص باشیم.

کریمی درباره تغییر در اوزان حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به هماهنگی و مذاکرات صورت گرفته با هوگوپوشان، مقرر شد در برخی اوزان جابه جایی صورت گیرد که بدین ترتیب نصر آزادانی در وزن چهارم و پیام قبادی در وزن ششم تمرینات خود را پیگیری می کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه شرایط مالی فدراسیون تکواندو همانند دیگر فدراسیونهای ورزشی در وضعیت مطلوبی نیست، اظهار داشت: تیم ملی تکواندو از شرایط و مشکلات مالی فدراسیون آگاه است و با تطبیق خود با این شرایط، تمرینات خود را پیگیری می کند، که خوشبختانه این امر تاکنون تاثیری در روند آماده سازی تکواندوکاران نگذاشته است.

وی افزود: مسئولان فدراسیون تکواندو تمام سعی خود را برای فراهم نمودن امکانات رفاهی ملی پوشان انجام داده اند و هم اکنون اردوها درشرایط مطلوبی برگزار می شود که امیدوارم با درخشش در رقابتهای مکزیک، جوابگوی زحمات مسئولان فدراسیون باشیم.

کریمی گفت: یکی از دلایل کسب موفقیت های اخیر تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابتهای جاری، حمایت اصحاب رسانه است که امیدوارم با ادامه این روند، همچنان شاهد افتخار آفرینی هوگوپوشان کشورمان باشیم.

۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.