جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ؛هوگوپوشان نوجوان آماده رقابت های آسیایی می شوند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ؛هوگوپوشان نوجوان آماده رقابت های آسیایی می شوند
نوجوانان هگو پوش جهت سنجش آمادگی خود برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا صبح امروز تست دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ تکواندو کاران نوجوان کشورمان که اردوی آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از پنجم فروردین ماه آغاز کردند، در حال حاضر در مراحل پایانی آماده سازی خود می باشند.
وحید عبدالهی مربی تیم نوجوانان در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان اظهار داشت: اردوهایمان را از اوایل سال آغاز کردیم و این اردو تا هم اکنون هم ادامه داشته است ما بین هر اردو دو تا سه روز بیشتر به ملی پوشان استراحت ندادیم و تمام هدف کادر فنی این هست که بتوانیم آنها را به مرز بالای آمادگی قبل از اعزام به مسابقات برسانیم.
وی به نحوه انتخاب هوگوپوشان حاضر در تیم ملی اشاره کرد و گفت: پس از مسابقات قهرمانی کشور در سال گذشته، نفرات برتر لیگ برتر و لیگ دسته دوم و نونهالانی که از لحاظ رنکینگ رتبه خوبی را داشتند با در نظر گرفتن شرایط سنی شان انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت شدند، که نهایتا پس از چند ریزش در آخر 14 نفر توانستند پیراهن تیم ملی را برتن کنند.
عبدالهی پیش بینی خود را از رقابت های قهرمانی آسیا این طور بیان کرد: ما از بین ده وزن مان به غیر از یکی دو وزن، اکثریت ملی پوشان شانس مدال را دارند، و امیدواریم با توکل به خدا و همت خود این امر میسر شود.
لازم به ذکر است هوگوپوشان نوجوان کشورمان به منظور آگاهی از آخرین وضعیت بدنی خود در این اردو با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک تست های آمادگی جسمانی خود را زیر نظر کارشناسان این مرکز انجام دادند.
 

 

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.