تیم ملی جوجیتسو کشورمان با کسب 1طلا ،2نقره و 1 برنز به کار خود پایان داد

تیم ملی جوجیتسو کشورمان با کسب 1طلا ،2نقره و 1 برنز به کار خود پایان داد
در روز پایانی رقابتهای بین المللی "اوپن مدیترانه ای "تیم ملی جوجیتسو فدراسیون ورزشهای رزمی توانست با کسب یک مدال طلا ، دونقره ویک برنز به کار خود پایان دهد . برای حضور در آخرین فرصت کسب سهمیه مسابقات کامبت گیمز ملی پوشان ایران راهی مسابقات بین المللی اوپن مدیترانه شدند . این دوره از این رقابت ها در شهر لوانا ـ ایتالیا برقراربود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  در روز پایانی رقابتهای بین المللی "اوپن مدیترانه ای "تیم ملی جوجیتسو فدراسیون ورزشهای رزمی توانست با کسب یک مدال طلا ، دونقره ویک برنز به کار خود پایان دهد .
برای حضور در آخرین فرصت کسب سهمیه مسابقات کامبت گیمز ملی پوشان ایران راهی مسابقات بین المللی اوپن مدیترانه شدند . این دوره از این رقابت ها در شهر لوانا ـ ایتالیا برقراربود.

تیم ملی کشورمان در روز نخست مسابقات اولین مدال خود رابه رنگ برنز توسط ایمان حاجی هاشمی در وزن -77 بدست آورد تا در ادامه رقابتها این مجتبی اکبری نماینده وزن 94 کیلو کشورمان بود که توانست با 4 برد مقتدرانه و یک باخت به گردن آویز طلا دست یابد واولین مدال خوشرنگ تیم ایران را به نام خود ثبت کند در ادامه مسابقات محسن حمیدی در یک وزن بالاتر94+ حضور یافت تا با مدعیان سهمیه اسپرت اکورد به رقابت بپردازد او توانست در 4 بازی زیبا به پیروزی دست یافته و در نهابت با یک باخت به عنوان دومی وزن خود بسنده کند تا تیم ایران در کارنامه خود به یک مدال نقره دست یابد.در ادامه این رقابتها دیگر نماینده کشورمان مسعود جلیلوند بود که پس از چهار برد پی در پی در نهایت مغلوب حریف اوکراینی  خود شد تا تیم ایران نتواند دروزن 85- نیز به کسب مدال طلا نایل شود و به مدال نقره این وزن بسنده کرد.
تیم اعزامی را مسعود جلیلوند ، محسن حمید آقچای ، مجتبی اکبری ، ایمان حاجی هاشمی و صابر فقیه جویباری همراهی میکنندامیر خوشبین سرمربیگری و حسام حسینی نیز بعنوان مربی این تیم را همراهی کردند .
در پایان رقابتها تمی ایران در بخش فایت مردان به عنوان سومی دست یافت و پس از میزبان رقابتها در جایگاه دوم قرار گرفت .
تیم ایران در مجموع کلی مسابقات با توجه به عدم شرکت بانوان و رده سنی جوانان با کسب 40 امتیاز در جایگاه 10 در مجموع بخش های بانوان و آقایان قرار گرفت.
این دوره از رقابت ها باتوجه به اینکه به آخرین امکان برای کسب سهمیه حضور در بزرگترین رویداد رزمی جهان( اسپرت آکورد ) 

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.