جد چف: باشگاه ها باید پیشرو باشند نه فدراسیون

جد چف: باشگاه ها باید پیشرو باشند نه فدراسیون
مدرس والیبال فدراسیون جهانی والیبال بعد از پایان دوره بین المللی در کشورمان گفت: در ایران فدراسیون والیبال پیشرو است در صورتی که باید برای پیشرفت باشگاهها پیشرو باشند و فدراسیون به دنبال آن حرکت کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جد چف که در چهارمین حضور خود در ایران این بار کلاس بین المللی مهاجم کناری و سرویس را برگزار کرد در این باره گفت: سطح مربیان حاضر در کلاس بالا بود. البته باید بگویم سطح مربیان مرد بیشتر از خانمها بود اما به طور کلی به خاطر اطلاعات خوب آنها به راحتی می توانستم ارتباط برقرار کنم.
وی افزود: در این کلاس همان مواردی را که در والیبال دنیا اتفاق می افتد را آموزش دادم یعنی اطلاعات تازه. به نظرم سطح باشگاه های ایران در آسیا بالا است چراکه می بینیم به طور معمول در آسیا قهرمان می شوند. البته در سطح مردان والیبال ایران در شرایط خوبی در دنیا است اما می توان کارهای بیشتری انجام داد تا پیشرفت بیشتر هم بشود. برای اینکه بتوانید در ورزش حرفه ای پیشرفت کنید نیاز دارید تا کشورتان در همه زمینه ها پیشرفت کند آن موقع است که همه چیز را به دست آوردید.
جد چف در ادامه گفت: یکی از راههای پیشرفت این است که باشگاهها پیشرو باشند نه فدراسیون. اما احساس می کنم در ایران فدراسیون پیشرو است و باشگاهها به دنبال آن حرکت می کنند. فدراسیون بازیکن سازی می کند و بعد باشگاه ها از آن بازیکنان بهره برداری می کنند. این اشتباه است و تا زمانی که باشگاهها در مسیر اصلی حرکت نکنند پیشرفت صورت نمی گیرد.
وی در مورد عملکرد خولیو ولاسکو در ایران افزود: شما می توانید نتایج را ببینید، وقتی نتایج خوب است یعنی ولاسکو کارش را خوب انجام داده است. به هر حال این وظیفه فدراسیون است که عملکرد او را ارزیابی کند اما به اعتقاد من ولاسکو تا کنون در ایران نتایج خوبی را به دست آورده و نتایج این موضوع را ثابت می کند.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.