معرفی تیم‌های حاضر در تور دوچرخه سواری ایران؛ دوکلاپرا چک با رکابزنانی قدرتمند در راه تبریز

معرفی تیم‌های حاضر در تور دوچرخه سواری ایران؛ دوکلاپرا چک با رکابزنانی قدرتمند در راه تبریز
تیم نیمه حرفه‌ای "دوکلاپرا چک" با رکابزنان مطرح برای حضوری پرقدرت در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) به آذربایجان می‌آید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری، تیم نیمه حرفه‌ای دوکلاپرا در دوره گذشته تور بین‌المللی ایران(آذربایجان) حضور خوبی در مراحل ابتدایی و در بخش انفرادی داشت اما نماینده چک در قسمت تیمی خوب ظاهر نشد و نتایج مطلوبی در دوره گذشته به دست نیاورد.

با این حال "دوکلاپرا چک" در این دوره با تیمی قدرتمند به ایران خواهد آمد تا بتواند نتایج خوبی نسبت به گذشته کسب کرده و به نوعی اعاده حیثیت کند.

در ترکیب اعلام شده تیم دوکلاپرا چک نفرات به شرح زیر حضور دارند:
"مارترین هسکی" که سال گذشته در رتبه پنجاه و نهم قرار گرفته بود؛ در این دوره هم پا به رکاب خواهد شد تا بتواند نتیجه مطلوب‌تری نسبت به گذشته کسب کند.

"میلان کادلچ"، سومین رکابزن برتر آسیا در آخرین رده‌بندی سال 2013 میلادی، برای دستیابی به عنوان نخست قاره کهن خود را جهت حضوری قدرتمند در تور ایران آماده می‌کند. او در دوره گذشته تور ایران به عنوان هفتمی بسنده کرده بود.

"الویس کونکوفسکی" که در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی در جایگاه چهاردهم برترین رکابزنان سال 2013 آسیا قرار گرفته است؛ سعی دارد با درخشش در این رقابت‌ها جایگاه خود را ارتقاء بدهد. این رکابزن در مرحله چهارم دوره گذشته تور ایران (آذربایجان) به علت مصدومیت از گردونه رقابت‌ها کنار رفته بود.

"ووجتیچ هسکی" و "مارتین باهالا" هم در دوره گذشته تور حضور داشتند که به ترتیب در رده‌های در رده‌های شصتم و هفتاد و یکم جای گرفتند.

بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی ایران(آذربایجان) از یکم لغایت ششم خرداد ماه در شش مرحله و در مسیرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، جلفا و تبریز برگزار می‌شود.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.