در جریان رقابت های اپن مدیترانه ایتالیا ؛ دو ملی پوش جوجیتسوی فدراسیون ورزشهای رزمی به مصاف حریفانه خود خواهند رفت

در جریان رقابت های اپن مدیترانه ایتالیا ؛ دو ملی پوش جوجیتسوی فدراسیون ورزشهای رزمی به مصاف حریفانه خود خواهند رفت
دو ملی پوش جوجیتسوی ایران برای کسب سهمیه کامبت گیمز در روز اول ( امروز ) مسابقات اپن مدیترانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون:  دو ملی پوش جوجیتسوی ایران برای کسب سهمیه کامبت گیمز در روز اول ( امروز ) مسابقات اپن مدیترانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 

برای حضور در آخرین فرصت کسب سهمیه مسابقات کامبت گیمز ملی پوشان ایران راهی مسابقات بین المللی اپن مدیترانه شدند . این دوره از این رقابت ها از امروز در شهر لوانا ـ ایتالیا برقرار است . ایمان هاشمی و صابر فقیه جویباری در وزن 77- نمایندگان کشورمان هستند که امروز به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

 

پیش از این مسابقات نیز دوتن از ملی پوشان ایران به نام های مسعود جلیلوند در وزن 86- و محسن حمیدی در وزن 94- توانسته بودند در رنکینگ فدراسیون جهانی در بین لیست 200 نفره جزء شش نفر اول وزن خودشان باشند و با این وصف بتوانند جواز حضور در کامبت گیمز را کسب کنند .
تیم اعزامی را مسعود جلیلوند ، محسن حمید آقچای ، مجتبی اکبری ، ایمان حاجی هاشمی و صابر فقیه جویباری همراهی میکنند ضمنا سر مربیگری این تیم را امیر خوش بین و مربیگری آن را امیر حسام حسینی بر عهده دارد.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.