جمعه 27 اردیبهشت ماه؛حمل مجازی مشعل دومین دوره بازیهای آسیایی جوانان در تهران و مشهد

جمعه 27 اردیبهشت ماه؛حمل مجازی مشعل دومین دوره بازیهای آسیایی جوانان در تهران و مشهد
مشعل دومین دوره بازیهای آسیایی جوانان نانجینگ 2013 چین بطور مجازی و آنلاین(اینترنتی) از بامداد روز جمعه 27 اردیبهشت ماه به مدت 24 ساعت در تهران و مشهد مقدس حمل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مشعل دومین دوره بازیهای آسیایی جوانان  با هدف بازتاب علائق و مهارتهای جوانان امروز نسبت به شبکه های اجتماعی و رایانه ای، بطور مجازی و با گذشتن از 45 کشور آسیایی بصورت اینترنتی و آنلاین حمل خواهد شد.
به همین منظور و بر اساس زمان تعیین شده از سوی مسئولان برگزاری بازیها این مشعل بعد از گذشتن از شهرهای مختلف آسیایی بصورت مجازی و اینترنتی بامداد روز جمعه بنوعی وارد تهران شده و جوانان و علاقه مندان کشور عزیزمان می توانند از طریق اینترنت با مراجعه به سایت بازیها ضمن حمل اینترنتی مشعل در مسابقات آن اعم از پرسش و پاسخ و بسکتبال نیز شرکت و برای کشور عزیزمان امتیاز کسب کنند.
در حمل مجازی مشعل دومین دوره بازیهای آسیایی نانجینگ ،علاقه مندان و جوانان تهرانی از بامداد روز جمعه تا 12 ظهر همان روز و علاقه مندان و جوانان مشهدی از 12 ظهر تا 12 شب روز جمعه  27 اردیبهشت ماه می توانند بصورت اینترنتی در حمل مجازی مشعل و مسابقه بسکتبال و پرسش و پاسخ شرکت نمایند.
برای حمل مجازی مشعل فوق و شرکت دراین مسابقات به سایت بازیها به آدرس www.nanjing2013.org/en و یا سایت مستقیم حمل مشعل
 http://torchweb.nanjing2013.org/DI/    مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه های مورد نظر وارد حمل مشعل و بازی شوند.
علاقه مندان با ورود به سایت حمل مشعل مجازی در روی تصویر با نماد بازی ها که یک میمون مشعل به دست می باشد، روبرو خواهند شد اما این سایت از بخش های مختلفی همچون: Torche Relay,Route,Games,Q&A تشکیل شده است.
نحوه ورود به سایت برای کسب امتیاز لازم برای کشور عزیزمان برای حمل مشعل مجازی این دوره از بازی ها به شرح ذیل می باشد:
1- تب اول از سمت چپ سایت با گزینه Torche Relay به معنای حمل مشعل می شوید که علاقه مندان با کلیک بر روی این گزینه می توانند با نوجوانان و همسن و سالان خود در اقصی نقاط آسیا که در حمل مجازی مشعل نقش داشته اند، ارتباط برقرار نمایند و به نقطه نظرات خود در این رابطه بپردازند.
2- تب دوم از سمت چپ با گزینه Route به معنای مسیر مشعل مواجه خواهند شد که با کلیک بر روی آن با پرچم کشورمان که میزبان حمل مجازی مشعل است مواجه می شوند که در سمت راست پرچم با دو گزینه Details& Supportمواجه می گردند که برای کسب امتیازات لازم می بایست بر روی گزینه ساپورت در هر 5 دقیقه 5 بار کلیک کرد و برای کشورمان امتیاز کسب کرد.

3- در ادامه با گزینه Games به معنای بازی ها مواجه می شوید که با نام شهرهای کشورهای مختلف آسیایی با عکسی از نماد بازی ها و بازی مورد نظر مواجه می شوید که با انتخاب نام تهران پایتخت کشور عزیزمان و کلیک بر روی آن به بسکتبال می پردازید.
4- Q&A به معنای پرسش و پاسخ تب آخر بوده که در این مرحله نوجوانان هموطن عزیزمان باید به سولات ارائه شده پاسخ دهند که این سولات در خصوص بازی های المپیک و آسیایی، بازی های المپیک جوانان، کشور میزبان، تعداد رشته ها، اولین ها در المپیک و دیگر سوالات پاسخ دهند.
 
شایان ذکر است دومین دوره بازیهای آسیایی جوانان از تاریخ 16 الی 24 آوست 2013  (25 مرداد تا دوم شهریور سالجاری) در نانجینگ چین برگزار خواهد شد که در این دوره برنامه حمل مشعل  بازیها بطور مشترک توسط کمیته های ملی المپیک و مدارس آموزش و پرورش به منظور تقویت تعاملات فرهنگی بین جوانان کشورهای قاره و بصورت مجازی و اینترنتی انجام خواهد شد.
این مشعل بصورت آنلاین از 238 شهر و نقاط خوش منظره آسیا عبور کرده و با توجه به اینکه این فعالیت آنلاین به 12 زبان مختلف است جوانان بسیاری از آسیا می توانند در آن شرکت کنند.
یوان یوان(میمون مشعل بدست) نماد دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان می باشد که  بصورت آنلاین مشعل را حمل خواهد نمود.
بعد از اتمام حمل مجازی و اینترنتی مشعل بازیها، این مشعل به شکل سنتی با حضور 800 حمل کننده در اواسط آگوست در دو مسیر 5 کیلومتری در حوالی شهری که به تبلیغ برای دومین دوره بازیهای آسیایی می پردازد حمل خواهد شد.
دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان 16 تا 24 آگوست 2013 (25 مرداد تا 2 شهریور) با 118 رویداد ورزشی در 15 رشته برای ورزشکاران رده سنی 14 تا 17 سال برگزار می گردد.

 

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.