دبیر کل کمیته ملی المپیک در دیدار رئیس فدراسیون گلف و مربی مطرح گلف جهان؛ افشارزاده: با برنامه های هدفمند، گلف ایران راه خود را پیدا کرده است

دبیر کل کمیته ملی المپیک در دیدار رئیس فدراسیون گلف و مربی مطرح گلف جهان؛ افشارزاده: با برنامه های هدفمند، گلف ایران راه خود را پیدا کرده است
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: با برنامه های هدفمند فدراسیون، گلف ایران راه خود را پیدا کرده است و آینده امیدوارکننده ای در انتظار این رشته ورزشی مفرح و بانشاط است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بهرام افشارزاده صبح امروز در دیدار کیکاوس سعیدی به همراه هری زرووس یکی از مربیان مطرح گلف جهان ضمن مطلب فوق اظهار داشت: رشته ورزشی گلف به عنوان یکی از ورزشهای قدیمی در ایران یاد کرد و افزود؛گلف از مسجد سلیمان شروع شد و متاسفانه مدتها از اذهان فراموش شده بود اما اکنون بار دیگر با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و تلاشها و برنامه های جدید فدراسیون گلف شکل و ماهیت خود را پیدا کرده است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به هری زرووس در ایران در ادامه افزود: امیدوارم با حضور هری زرووس و کمکهای فدراسیون جهانی،رشته گلف در ایران توفیقات بیشتری به دست آورد و در همین راستا کمیته ملی المپیک ایران نیز آمادگی خود را در جهت ارتقاء سطح گلف در کشورمان اعلام می دارد.

وی همچنین خاطر نشان ساخت:کمیته ملی المپیک به رشته های مردمی که دارای ماهیت تفریحی و نشاط آور است، نگاه خاص دارد،ضمن اینکه این کمیته همواره حمایت ویژه ای از گلف ایران داشته و علی رغم اینکه گلف رشته ورزشی پر هزینه ای محسوب می شود اما با توجه به المپیکی شدن آن باید با نگاه ویژه ای از آن حمایت کرد.

در این دیدار همچنین کیکاوس سعیدی گزارشی از حضور هری زرووس و برنامه های فدراسیون در راستای ارتقاء سطح کیفی و مهارتی مربیان و گلف بازان ایران و همچنین نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی و فنی انجام شده توسط هری ارائه نمود.

در پایان این نشست هری زرووس ضمن تشکر از دبیر کل کمیته ملی المپیک و همکاری فدراسیون گلف ایران،رضایت خود را از روند و پیشرفت گلف در ایران اعلام کرد و گفت:در پایان سفر گزارش ویژه ای از وضعیت موجود گلف ایران به مسئولین فدراسیون جهانی گلف ارائه خواهم نمود.

 

 

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.