جزیده: تنها نگرانی، عدم تجربه بین المللی است

جزیده: تنها نگرانی، عدم تجربه بین المللی است
سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ساحلی گفت: بازیکنان توانایی بالایی دارند و به نتایج این تیم امیدوارم اما تنها نگرانی ما نداشتن بازی تدارکاتی برون مرزی و تجربه بین المللی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، عظیم جزیده در خصوص پایان اردوی تیم ملی ساحلی جوانان گفت: چهار مرحله اردو را در شهرهای مختلف برگزار کردیم و بازیکنان به آمادگی بالایی رسیده اند. با توجه به شناختی که از بازیکنانم دارم معتقدم که آنها می توانند به نتیجه خوبی برسند.
وی افزود: در این بین تنها نگرانی ما نداشتن بازی تدارکاتی برون مرزی برای این تیم است. ملی پوشان در ایران نزدیک به 25 بازی تدارکاتی داخلی را پشت سر گذاشتند اما مساله این است که آنها باید پیش از حضور در مسابقات آسیایی بازی تدارکاتی خارجی داشته باشند تا با سبک دیگری از بازی و تاکتیک مسابقات آشنا شوند و به اصطلاح با خارجی ها روبه رو شوند.
جزیده با اشاره به بی تجربه بودن بازیکنان گفت: این بازیکنان جوان اند و ممکن است از نظر روحی و روانی دچار افت شوند اما روی آنها کار کردیم. آنها در اردوی آخر نشان دادند که از توانایی بالایی برخوردارند و می توانند حرف های زیادی در آسیا برای گفتن داشته باشند. آنها احساس مسئولیت زیادی دارند و تا جایی که توانستم تجربیاتم را به آنها منتقل کردم و امیدوارم مسایل غیرقابل پیش بینی مسابقات به سود تیم ما باشد.
سرمربی تیم والیبال ساحلی جوانان در مورد رقیبان ایران توضیح داد: با توجه به اینکه اولین دوره مسابقات جوانان در آسیا است هیچ شناختی از سایر تیم ها نداریم اما با توجه به بالا بودن سطح ساحلی آسیا و شناختی که از این رشته دارم ه جرات می توانم بگویم که تیم های چین، نیوزلند، تایلند و اندونزی با توجه به سرمایه گذاری گسترده شان، تیم های قدرتمندی هستند.
وی در مورد اهمیت بالای این مسابقات افزود: با توجه به اینکه چهار تیم اول مسابقات مجوز حضور در رقابتهای جهانی را به دست می آورند، تیم ها با قدرت وارد میدان می شوند. برای ما هم این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که جوانان ایران در این مسابقات نتیجه خوبی بگیرند انگیزه برای سایر جوانان است که به این رشته روی آورند. در هر حال این مسابقات پله ای است که می تواند والیبال ساحلی را دگرگون کند و توجه مردم به این رشته را بیشتر و نگاه ها را عوض کند.
لازم به ذکر است تیم ملی والیبال ساحلی جوانان برای اولین بار تشکیل و راهی مسابقات آسیایی می شود. این تیم با ترکیب بهنام توکلی و کامبیز کلته در تیم الف و رسول خواجه و عبداله ایزدی در تیم ب ایران راهی مسابقات آسیایی هند می شود.
اولین دوره مسابقات ساحلی جوانان آسیا از 25 تا 28 اردیبهشت ماه در شهر چنای هند برگزار می شود.

 

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.