هروی: غایبان راهی به اردوی تیم ملی نخواهند داشت

هروی: غایبان راهی به اردوی تیم ملی نخواهند داشت
مربی تیم ملی کاراته ایران باتاکید برحضور الزامی تمامی اردونشینان درمسابقات جایزه بزرگ بسیج که روز جمعه هفته جاری برگزار می شود، گفت: هرفردی که بدون هماهنگی کادرفنی و با بهانه های مختلف در این رقابت غایب باشد، دیگر جایی در اردوهای تیم ملی نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک شهرام هروی مربی تیم ملی کاراته  اظهار کرد: هفتمین مرحله اردوی تیم ملی را پشت سرمی گذاریم و یقین دارم مسابقات روز جمعه بهترین فرصت است تا آمادگی نفرات را بسنجیم و ببینیم آیا برنامه های که درتمرینات اجرا کرده ایم توسط کومیته کاها درمسابقات نیز اجرا می شود.

وی افزود: برخی نفرات مصدومیت جدی دارند و با اجازه کادر فنی و تایید پزشک در تمرینات غایب هستند اما افرادی که روز جمعه بهانه آورده و درمسابقات غایب باشند، دیگر جایی در برنامه های کادرفنی ندارند.

هروی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم امید، گفت: درپایان مسابقات انتخابی 6 نفر به عضویت تیم امید درآمدند و 7 کومیته کا امید نیز گزینش شده و به نفرات بزرگسالان پیوستند. ما به دنبال استعدادیابی و پشتوانه سازی و نمی خواهیم نفرات مستعد را به راحتی از دست بدهیم.

مربی تیم ملی کاراته ایران با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در رده های سنی و استعدادیابی از اهداف فدراسیون است، اظهار کرد: با این حرکت می توانیم آینده کاراته ایران را برای سالها تضمین کنیم.

وی درخصوص آسیب دیدگی های متعدد اردونشینان، عنوان کرد: اکثر نفرات حاضر در اردو مصدومیت کهنه و مزمن داشتند و آسیب دیدگی آنها با تمرینات تیم ملی مرتبط نیست. ضرب خوردگی و دوری از میادین در ورزش های رزمی امری طبیعی است.

هروی درخصوص تفاوت نحوه مبارزات کاراته کاهای امروزی نسبت به گذشته گفت: در این راستا قوانین نقش مهمی دارد و کومیته کاها می توانند با یک یا دو امتیاز و مدیریت در تاتامی خود را به پیروزی برسانند. این مساله را قبول دارم اما تمرینات تیم ملی هم اکنون به سوی کاراته ایرانی و هجومی رفته است و درمسابقات درون اردویی و انتخابی نیز به طور میانگین بیش از 6 امتیاز در هر مبارزه ردوبدل می شود که این نشان از هجومی بودن تفکرات کادر فنی و کومیته کاها دارد.

مربی تیم ملی گفت:زمان زیادی تا مسابقات رسمی داریم و باید همین روند را در تمرینات ادامه داده تا بتوانیم به نتایج دلخواه خود برسیم.

 

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.