رقابت های قهرمانی جهان 2013 فرانسه – پاریس؛قرعه کشی مرحله حذفی رقابت های انفرادی انجام شد

رقابت های قهرمانی جهان 2013 فرانسه – پاریس؛قرعه کشی مرحله حذفی رقابت های انفرادی انجام شد
نمایندگان تنیس روی میز کشورمان با آغاز روز دوم رقابت های جهانی فرانسه به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ؛ پس از پایان مرحله گروهی رقابت های مردان و صعود مقتدرانه نیما عالمیان، مهران احدی و حمیدرضا طاهر خانی نمایندگان شایسته تنیس روی میز کشورمان به مرحله بعدی رقابت ها، قرعه کشی مرحله حذفی مسابقات انجام شد و ملی پوشان ایرانی رقبای خود را شناختند.
طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات امروز ساعت 12:30 به وقت تهران مهران احدی بر روی میز 4 رقابت ها به مصاف خالد عصار از مصر با رنکینگ 326 می رود. خالد عصار نفر 9 مصری ها در رنکینگ جهانی است.
احدی در صورت پیروزی برابر حریف مصری به مصاف پاول پلاتونوف از بلاروس با رنکینگ 160 جهان می رود که دور نخست را استراحت داشته است.
پلاتونوف نفر سوم کشور خود در رنکینگ جهانی است.
همزمان با احدی، نیما عالمیان بر روی میز 14 رقابت ها برابر پیر دریالت از کانادا با رنکینگ 379 به میدان می رود و در صورت پیروزی برابر حریف خود یوروس اسلاتینسک از اسلواکی با رنکینگ 386 جهان حریف بعدی او است که دور نخست را استراحت داشته است.
حمید رضا طاهر خانی نیز که رنکینگ 635 دنیا را در اختیار دارد، پس از احدی و عالمیان کوچک ساعت 13:15 به وقت تهران بر روی میز 1 مسابقات مقابل ویاچسلاو بروف از روسیه با رنکینگ 208 جهان که نفر نهم روسیه در رنکینگ جهانی نیز می باشد پا به میدان خواهد گذاشت.
همچنین نداشهسواری، مرمیم صامت و محجوبه عمرانی بانوان ملی پوش کشورمان برای صعود به مرحله حذفی رقابت ها همزمان ساعت 11 صبح امروز به مصاف حریفان خود می روند.
در بخش دو نفره، نوشاد و نیما عالمیان در دور اول استراحت خواهند داشت و در ادامه ساعت 16:45 بر روی میز شماره 25 با برنده مسابقه شیلی و قزاقستان روبرو می‌شوند.
همچنین مهران احدی و حمیدرضا طاهر خانی امروز ساعت 15:30 به وقت تهران بر روی میز شماره 4 مسابقات با پینگ‌پنگ بازانی از کاستاریکا روبرو خواهند شد که برنده این دیدار با نفرات برتر بازی آرژانتین و ترکیه روبرو خواهند شد.
در بخش دو نفره زنان هم محجوبه عمرانی و ندا شهسواری در دور اول استراحت خواهند داشت و در مرحله بعد ساعت 16:00 به وقت تهران بر روی میز شماره 10 با برنده دیدار آذربایجان و باربادوس روبرو می‌شوند.

 

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.