دیدار افشارزاده و سجادی با سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان ؛محمد مظلومی: پاسخ اعتماد مسئولان ورزشی کشور را خواهم داد

دیدار افشارزاده و سجادی با سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان ؛محمد مظلومی: پاسخ اعتماد مسئولان ورزشی کشور را خواهم داد
دکتر حمید سجادی معاون وزارت ورزش ،بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ،محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک و مصطفی آجرلورییس تربیت بدنی سپاه در دیدار هایی جداگانه امروز دوشنبه 23 اردیبهشت با حضور در فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای رییس جدید این فدراسیون آرزوی توفیق کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون نابینایان وکم بینایان بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته، حمید سجادی  و همچنین محمود خسروی وفا و سردار آجرلو در دیدارهایی جداگانه با حضور در فدراسیون نابینایان وکم بینایان با محمد رضا مظلومی سرپرست جدید این فدراسیون دیدار و گفتگو کردندو ضمن حمایت ازوی برای خانواده ورزشی نابینایان و کم بینایان آرزوی سربلندی نمودند.
محمد مظلومی در گفت گو با ایشان ابراز امیدواری کرد که در سایه حمایتها و پشتیبانی مسئولان بلندپایه ورزش کشور بتواند این فدراسیون را به سرمنزل مقصود برساند.
وی اظهار داشت: این برای اولین بار است که به یک نابینا اعتماد شده است و من امیدوارم در سایه این حمایتها بتوانم پاسخ این اعتماد و اعتقاد را با رشد و گسترش ورش نابینایان و خدمت به این قشر آسیب دیده جامعه بدهم.در این جلسه بهرام افشارزاده و دکتر حمید سجادی لوح یادبودی را به سرپرست جدید فدراسیون اهدا کردند.
در این دیدارها همچنین علی اصغر هادی زاده عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی نابینایان ، جلال روغنی از جانبازان  جنگ تحمیلی و ولی زاده از مسئوان ورزش سپاه نیز حضور داشتند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.