در پی برگزاری کنگره جهانی دراگون بت ؛دنیامالی نائب رئیس فدراسیون جهانی شد و میزبانی مسابقات جهانی 2013 به ایران رسید

در پی برگزاری کنگره جهانی دراگون بت که دیروز 8 شهریور ماه در کشورچک برگزار گردید، احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب با کسب اکثریت آراء نائب رئیس فدراسیون جهانی شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، این کنگره با حضور 92 عضو فدراسیون جهانی دراگون بت IDBF دیروز 8 شهریور ماه در راچیچ برگزار شد که در پی آن احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب ایران با کسب حداکثر آراء موفق شد به عنوان نائب رئیس فدراسیون جهانی انتخاب گردد.
دنیامالی در این جلسه در مدت زمانی که برای سخنرانی در اختیار داشت اهداف و استراتژی قایقرانی ایران را بازگو کرد که باتوجه به مطرح کردن موارد فوق و اتفاقاتی که در چند سال اخیر در قایقرانی ایران رخ داده و پیشرفتی که این رشته از لحاظ کمی و کیفی داشته است، نفرات حاضر در کنگره با انتخاب دنیامالی موافقت کردند.
دنیامالی در حاشیه این اجلاس گفت: اهمیت داشتن کرسی های بین المللی برای رشد و توسعه ورزش کشور نقش بسزایی دارد و قایقرانی می بایست جایگاه خود را در جهان به دست آورد و کسب کرسی های با ارزش برای ما مهم است.
وی همچنین بیان کرد: دراگون بت به دلیل تعداد ورزشکاران زیاد و علاقمندان بسیار قادر است ورزش قایقرانی را توسعه دهد و توسعه این ورزش می تواند در روحیه و استانداردهای زندگی تاثیر بسزایی داشته باشد.
در ادامه جلسه نیز درخواست میزبانی ایران در مسابقات جهانی سال 2013 مورد بررسی قرار گرفت که با این مسئله نیز موافقت شد و میزبانی مسابقات جهانی 2013 به ایران واگذار گردید . بر این اساس در سال 2013 ، پنج هزار ورزشکار زن و مرد دراگون بت جهان به ایران می آیند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 

۹ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.