سرمربی جودو ناشنوایان : برای کسب مدال المپیک به صوفیه می رویم

سرمربی جودو ناشنوایان : برای کسب مدال المپیک به صوفیه می رویم
تیم ملی جودو ناشنوایان هفتمین مرحله از اردوی آمادگی خود را جهت حضور در رقابت های المپیک ناشنوایان در بلغارستان آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی جودوی ناشنوایان کشورمان هفتمین مرحله از اردوی آمادگی خود را جهت حضور در بیست دومین دوره رقابت های المپیک2013ناشنوایان صوفیه از دیروز آغاز کردند.
محمد منصوری سرمربی این تیم در خصوص روند آماده سازی جودو کاران گفت: پیش از این شش مرحله اردو را سپری کردیم در این مدت روی تکتیک و تاکتیک ها بیشتر کار کردیم. امروز هم ملی پوشان را به آکادمی ملی المپیک آوردیم تا با انجام تست های آمادگی جسمانی از آخرین وضعیت بدنی ملی پوشان با خبر شویم تا در ادامه اردوهای پیشرو تا مسابقات بتوانیم با در نظر گرفتن وضعیت شان برنامه ریزی مناسبی کنیم.
وی با اشاره به مدت کوتاه شکل گرفتن جودو ناشنوایان در کشورمان و عنوان های بدست آمده اشاره کرد: حدود دو سال است که این تیم تشکیل شده است. ما درسال 2012 در مسابقات آسیایی کره جنوبی توانستیم با وجود کشورهای ژاپن و کره به مقام قهرمانی دست یابیم.
وی با ادامه به تمهیدات در نظر گرفته شده برای ملی پوشان و کسب مدال در رقابت های المپیک بلغارستان خواستار حمایت بیشتر مسئولین شد.
سرمربی جودو ناشنوایان در پایان در خصوص  پیش بینی خود از  کسب مدال در این رقابت ها گفت: سال گذشته مسابقات آسیایی هفتمین دوره خود را سپری کرد و تیم کشورمان اولین حضور خود  را تجربه می کرد، ولی توانست عنوان اولی این رقابت ها را به نام خود کند در صورتی که ما به مسئولین فدراسیون هیچ قولی را برای کسب مدال ندادیم. ولی با توجه به تجربه بدست آمده جودوکاران در آن مسابقات، این پتانسیل را دارند تا در المپیک صوفیه هم خوش رنگ ترین مدال ها را از آن خود کنند.
لازم به ذکر است جودو کاران کشورمان تمرینات خود را روزی سه نوبت انجام می دهند و اردوی خود را تا هفتم خرداد ماه ادامه می دهند.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.