مظفری: حالا فقط به جهانی فکر می کنیم

مظفری: حالا فقط به جهانی فکر می کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با اشاره به برگزاری سومین مرحله اردوی استعدادیابی گفت: حالا دیگر به مسابقات آسیایی فکر نمی کنیم و با این استعدادهای والیبال فقط به مسابقات جهانی 2015 نگاه می کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، سومین مرحله اردوی استعدادیابی والیبال در حالی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد که علاوه بر 191 بازیکن شناسایی شده از دو مرحله قبل، 26 بازیکن جدید هم برای دادن تست خود را به مربیان معرفی کردند.
ایرج مظفری درباره مرحله سوم این طرح گفت: در استعدادیابی به روی همه باز است و بازیکنانی که از این طرح شناسایی شدند فراتر از انتظار بودند. وی افزود: هدفمان از برگزاری این طرح این است که به مربیان شهرستانی نشان دهیم حاصل زحمات آنها دیده می شود، بازیکنان مستعد نسبت به قد، تکنیک و .. شناسایی می شوند و مربیان سالهای بعد نوجوانان دستشان برای انتخاب بازیکنان باز و شناسنامه کاملی از همه بازیکنان موجود است.
مظفری در مورد ادامه فعالیت این گروه ادامه داد: مرحله چهارم این اردو را بعد از مسابقات جهانی نوجوانان برگزار می کنیم. در آن مرحله بازیکنان طی دو روز باید زیر نظر مربیان و البته با نگاه دقیق تر آنها در دو گروه کار می کنند تا از میان آنها باز هم بهترین ها انتخاب شوند. هم اکنون برخی از این بازیکنان که تعداد آنها بیش از 13 نفر است آماده بازی هستند و استعداد فوق العاده ای در والیبال دارند. ما در ایران استعدادهای زیادی داریم که فقط باید دیده شوند و به آنها انگیزه لازم داده شود.
وی در ادامه گفت: با این بازیکنان دیگر به آسیایی فکر نمی کنیم و به مسابقات جهانی 2015 نگاه می کنیم. ما عاشق کارمان هستیم و دوست داریم کاری را انجام دهیم که تا کنون هیچ مربی انجام نداده. این کار نه تنها ذهن ما را درگیر نمی کند بلکه انرژی بیشتری را برای ادامه فعالیت به ما میدهد.
لازم به ذکر است در این طرح از 39 لیبرو 26 بازیکن، 32 پاسور 14 بازیکن، 55 دفاع وسط 29 بازیکن و 135 اسپکر 23 بازیکن انتخاب و به اردوی بعد دعوت می شوند.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.