مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی اپه :عفری با حذف صداقتی و شکست یعقوبیان قهرمانی شد

مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی اپه :عفری با حذف صداقتی و شکست یعقوبیان قهرمانی شد
مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی در اسلحه اپه روز گذشته با قهرمانی حسین جعفری از یزد به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازسایت فدراسیون شمشیربازی؛ در این مسابقات که با انجام 255 بازی به پایان رسید حسین جعفری با شکست محمد اسماعیلی قهرمانی دوره قبل و حذف حامد صداقتی و شکست علی یعقوبیان (بازیکنان تیم ملی) قهرمان این دوره از مسابقات شد.
بنا بر این گزارش: علی یعقوبیان از خراسان روضی دوم شد و محمد اسماعیلی و محمد رضایی به ترتیب از زنجان و اصفهان مشترکاً سوم شدند.

پیش از این حامد صیاد قنبری و علیرضا ادهمی از تهران در اسلحه فلوره اول و دوم شدند و امید زمانی از اصفهان و وحید ذوالفقاری از یزد به مقام سوم مشترک رسیده بودند، در اسلحه سابر مجتبی عابدینی از مازندران قهرمان شد،محمد رهبری از گیلان، نائب قهرمانی و سیدعلی پاکدامن و حمیدرضا طاهرخانی هر دو از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین در مسابقات سابر جانبازان و معلولین که برای اولین بار برگزار شد بهروز جمشیدی و محسن براتی هر دو از تهران اول و دوم شدند و علی اکبر ابراهیمی از یزد به مقام سومی رسید.

شایان ذکر است این مسابقات با حضور 157 ورزشکار و انجام 564 مسابقه طی سه روز در سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز تهران انجام شد که جمعاً به نفرات برتر مبلغ بیست و یک میلیون و پانصد هزار ریال جوایز نقدی اهدا شد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.