پس از پایان اردوی تیم ملی در مجارستان ؛ راکت به دستان ایرانی راهی فرانسه شدند

پس از پایان اردوی تیم ملی در مجارستان ؛  راکت به دستان ایرانی راهی فرانسه شدند
ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی تنیس روی میز که از 23 اردیبشهت ماه در کشور فرانسه برگزار می‌شود، روز گذشته راهی این کشور شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ؛ ملی‌پوشان کشورمان از 12 اردیبهشت ماه در اردوی تمرینی در کشور مجارستان به سر می‌برند؛ این اردو روز جمعه به پایان رسید و ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی تنیس روی میز که از 23 اردیبشهت ماه در کشور فرانسه برگزار می‌شود، روز گذشته راهی این کشور شد.
در مجموع 129 کشور در پاریس حاضر می‌شوند که در بخش مردان 452 بازیکن از 126 کشور و در قسمت زنان 351 ورزشکار از 115 کشور شرکت خواهند کرد که در ورزشگاه 30 هزارنفری در برسی پاریس به مصاف هم می روند.
تاکنون و طبق اعلام اولیه لیست ورزشکاران، 32 بازیکن از کشورهای مختلف از حضور در پیکارهای مهم جهانی انصراف داده اند. شاید مهم‌ترین فرد انصرافی ‌ها پائول درینخال نفر اول تیم ملی انگلیس و نفر 101 رنکینگ جهان باشد. تیم زنان و مردان ویتنام نیز تنها کشوری است که به طور کامل از شرکت در این مسابقات منصرف شد.
پنجاه و دومین دوره رقابت‌های جهانی بر روی 38 میز از نوع دبل هپینس برگزار می‌شود که 36 میز برای تمرین ورزشکاران در نظر گرفته شده است. در کوران هشت روزه مسابقات پاریس کمیته برگزاری از 60000 توپ باترفلای نیز استفاده خواهد کرد.
مسابقات جهانی پاریس در پنج قسمت انفرادی مردان و زنان، دونفره مردان و زنان و میکس دوبل برگزار می شود که 5 مدال طلا، 5 نقره و 10 برنز بین نفرات برتر تقسیم می شود که از سال 1947 کاپ قهرمان دو نفره جهان که به نام ایران ثبت شده است، توسط رئیس فدراسیون اهدا خواهد شد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.