دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان – نانجینگ چین ؛ رئیس OCA : حمل مجازی مشعل بسیار خلاقانه بود

دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان – نانجینگ چین ؛ رئیس OCA : حمل مجازی مشعل بسیار  خلاقانه بود
شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا حمل مجازی مشعل دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان را بسیار هوشمندانه و خلاقانه خواند و گفت این طراحی باعث ارتقای سطح این بازی ها شده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا : شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا ضمن بیان مطلب فوق افزود : 45 کمیته عضو شورای المپیک آسیا رسیدن مشعل را به کشور خود با برگزاری بازی های آنلاین و با مشارکت نوجوانان جشن خواهند گرفت.
شیخ احمد در پیامی ویدئویی در جشن نانجینگ از کمیته برگزاری بازی ها ، مقامات دولتی و شهروندان نانجینگ به خاطر میزبانی مطلوب و هر چه بهتر دومین دوره بازی ها تشکر کرد و افزود : حمل مجازی مشعل ایده بسیار خوبی را به همراه داشت و در واقع تلفیقی از تکنولوژی و  ورزش برای نوجوانان بود.
شیخ احمد در ادامه خاطرنشان کرد : اواخر این ماه میلادی  (29 می مصادف با 8 خرداد) مشعل مجازی به کویت – مقر شورای المپیک آسیا- خواهد رسید. و آن روز  یکی از بزرگترین روزهای کویت خواهد بود .
شایان ذکر است : دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان 16 تا 24 آگوست 2013 (25 مرداد تا 2 شهریور) با 118 رویداد ورزشی در 15 رشته برای ورزشکاران رده سنی 14 تا 17 سال برگزار می گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان به آدرس :  http://torchweb.nanjing2013.irg/DI/  مراجعه فرمائید.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.