20 اردیبهشت، آغاز مرحله ششم اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

20 اردیبهشت، آغاز مرحله ششم اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان
مرحله ششم اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از روز جمعه 20 اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی نوجوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان جهان آماده می کند بعد از پشت سر گذاشتن 5 مرحله اردو به استراحت رفت تا از روز جمعه دوباره تمرینات خود را از سر بگیرد.
در این مرحله از اردو 16 بازیکن زیر نظر کادر فنی تمرینات آمادگی جسمانی، وزنه، ژیمناستیک، تاکتیکی و ... را برگزار می کنند با این تفاوت که بر اساس تصمیم سرمربی تیم ملی در اردوی ششم برنامه تمرینی با کمی تغییر مواجه شد که طبق برنامه جدید بازیکنان صبح ها تمرینات بیشتری را انجام می دهند و عصر هم روی تمرینات تخصصی توپ های برگشتی، حملات دستوری، اسپک در شرایط سخت و ... می پردازند.
محسن باقریان، معین معینی فرد، جواد حکمتی، میلاد حمیدی، محمدجواد معنوی نژاد، سید مهدی حسینی ایمنی، سهند اله وردیان، رحمان تقی زاده، محمدرضا عوض پور گیلارکشی، محمد امین حیدری، هادی سید نیازی، محمد دلیری، شاهین شهروز، اکبر ولایی، فردین قلعه وند و جابر اسماعیل پور بازیکنان دعوت شده به اردوی ششم هستند.
این مرحله از اردو در تهران و در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی به مدت 11 روز تا 30 اردیبهشت به طول می انجامد.
محمد حسین حسینی فرد سرپرست، ایرج مظفری سرمربی، محمدرضا دامغانی ، احمد لاهوتی و رحمت نوری کمک مربیان، علی پرویزی مربی بدنساز، اسماعیل خرسندل مربی ژیمناستیک، کوروش معصوم زاده فیزویوتراپ، علی فتحعلی و علیرضا طلوع کیان آنالیزور، علی مجتهدی ماساژور و طاهر علی امین پور پزشک ، کادر فنی تیم ملی زیر 19 سال را تشکیل می دهند.
رقابتهای والیبال قهرمانی زیر 19 سال جهان 6 تا 16 تیرماه در کشور مکزیک برگزار می شود و تیم ملی والیبال زیر 19 سال کشورمان به عنوان قهرمان آسیا در این رقابتها حاضر می شود.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.