سرمربی تیم ملی جوانان بسکتبال : هدفمان قهرمانی در آسیا و گرفتن مجوز مسابقات جهانی است

سرمربی تیم ملی جوانان بسکتبال : هدفمان قهرمانی در آسیا و گرفتن مجوز مسابقات جهانی است
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران صبح روز گذشته با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک زیر نظر کارشناسان این مرکز تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛ محمدرضا اسلامی سرمربی جوان این تیم  که سابقه پوشیدن 12 سال پیراهن تیم ملی را دارد، در خصوص روند آماده سازی تیم گفت: این مرحله از اردویمان را به خاطر اینکه با امتحانات بچه ها تداخل پیدا نکند مجبور شدیم زودتر برگزار کنیم.
وی در ادامه به استعدادیابی خوبی که در کشور انجام شد اشاره کرد و افزود : مدت دو سال است که ما در کشور استعدادیابی می کنیم و توانستیم جوانان خوبی را با رنج سنی مناسب به خدمت بگیریم و امیدواریم با توجه به شایستگی های بچه ها بتوانیم در مسابقات زیر 18 سال  2014 در کشور ژاپن به مقام قهرمانی برسیم که در این صورت دو تیم اول این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات جهانی را پیدا می کنند.
اسلامی در خصوص اهمیت تمرینات بدنسازی ملی پوشان نیز گفت: با تمرینات بدنسازی می توان تکنیک و تاکتیک را به شکل بهتری در بسکتبالیست ها جا انداخت. در حال حاضر شرایط بدنی بچه ها مناسب است و با توجه به اینکه یک سری از ملی پوشان هنوز در دوره رشد بلوغ می باشند اندکی با احتیاط کار می کنیم و رفته رفته می خواهیم تمرینات بدنی را بیشتر در دستور کار قرار بدهیم.
لازم به ذکر است اردوی بعدی بسکتبالیست های جوان از 19 خرداد ماه به منظور حضور در رقابت های غرب آسیا که مرداد ماه امسال به میزبانی کشورمان می باشد آغاز می شود.
    

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.