باهمکاری سازمان ورزش بسیج؛رقابت های جایزه بزرگ کاراته برگزار می شود

باهمکاری سازمان ورزش بسیج؛رقابت های جایزه بزرگ کاراته برگزار می شود
رقابت های جایزه بزرگ کاراته ایران با همکاری سازمان بسیج ورزش کشور و فدراسیون کاراته در روز جمعه 27 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ این مسابقات روز جمعه هفته آینده در سالن شهید افراسیابی تهران و تحت عنوان جایزه بزرگ در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی در اوزان(55-،60-،67-،75-،84-و84+ کیلوگرم) برگزار خواهد شد.

این رقابت که نخستین دوره خود را پشت سرخواهد گذاشت با همکاری فدراسیون کاراته و سازمان ورزش بسیج انجام می پذیرد و قرار است این رقابتها از سال آینده در تقویم ورزشی فدراسیون گنجانده شود.

در جریان این رقابت ها به نفرات نخست 400، نفرات دوم 300 و سوم مشترک 200 هزار تومان جایزه نقدی اهداء می شود. مجموع جوایز ایندوره از پیکارها 7 میلیون و هفتصد هزار تومان خواهد بود.

اردونشینان تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان و امید، قهرمانان سال 91 مسابقات کشوری در اراک، ملی پوشان اسبق، قهرمانان نیروهای مسلح و کاراته کاهای بسیجی فعال در این رقابت روی تاتامی می روند.

سازمان ورزش بسیج که فعالیت گسترده ای را در رشته های مختلف آغاز کرده هم اکنون در 9 استان کشور پایگاه استعدادیابی کاراته بنا کرده و درنظر دارد برنامه های گوناگونی را در کاراته به اجرا درآورد.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.