بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی کبدی کاران

بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی کبدی کاران
بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک از تمرینات تیم ملی کبدی دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در آکادمی به همراه محمدرضا مقصود لو رییس فدراسیون کبدی از اردوی این تیم و تمرینات آنان دیدن کرد.
افشارزاده در ابتدای این دیدار به حمایت همه جانبه اش در سالهای ابتدایی تاسیس این رشته در کشورمان اشاره کرد و گفت: نگاه ویژه ای به این رشته داریم و از هیچ کمکی هم دریغ نخواهیم کرد و شما هم باید به دور از هر گونه حاشیه ای به تمرینات خود بپردازید.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه هندی ها در این رشته نفوذ دارند ولی شما باید سعی و تلاش خود را بکنید و تمرینات خود را با تمام قدرت دنبال کنید تا بتوانید یک بار دیگر پرچم کشورمان را در مسابقات پیش رو بخصوص بازیهای داخل سالن اینچوان کره جنوبی به اهتزاز در بیاورید.

در پایان این دیدار مقصودی رئیس فدراسیون کبدی هم از افشارزاده به خاطر حمایت های فراوانش از بدو تاسیس این رشته تا کنون تشکر کرد.

شایان ذکر است کبدی کاران کشورمان اردوی یک هفته ای خود را امروز در آکادمی به پایان می رسانند و قرار است در ادامه روند اردوهای خود بعداز ظهرامروز راهی اردبیل شوند تا تمرینات خود را در آن شهر پیگیری کنند.
گفتنی است کبدی کاران تیرماه امسال در مسابقات داخل سالن اینچوان کره جنوبی شرکت می کنند. 




۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.