با امضا توافقنامه میان انجمن ورزشی نویسان و فدارسیون شنا؛ صورت پذیرفت؛اختصاص سانس اختصاصی شنا به اعضای انجمن ورزشی نویسان

با امضا توافقنامه میان انجمن ورزشی نویسان و فدارسیون شنا؛ صورت پذیرفت؛اختصاص سانس اختصاصی شنا به اعضای انجمن ورزشی نویسان
صبح دیروز در نشستی با حضور نمایندگان انجمن و مسوولان فدراسیون شنا توافقنامه ای مبنی بر استفاده اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران از استخر 9 دی منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ایسجا در این نشست که با حضور میثم زمان آبادی (دبیر کل) و محمود عبداللهی (عضو هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران) و در سوی مقابل، محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنابرگزار شد، توافقنامه ای مبنی بر استفاده اعضای انجمن ورزشی نویسان ایران از استخر 9 دی (شهید شیرودی) منعقد شد.
بر اساس این توافقنامه از این هفته عضای انجمن و فرزندانشان می توانند روزهای 5 شنبه هر هفته از ساعت 14:30 لغایت 16:30 به صورت رایگان ( با ارائه کارت معتبر انجمن)از سانس اختصاصی این استخر استفاده کنند.
بر اساس توافق صورت گرفته همچنین بانوان عضو انجمن می توانند روزهای 5 شنبه از ساعت 12:30 تا 14 از امکانات استخر 9 دی استفاده کنند.
هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان همچنین از همکاری مدیریت روابط عمومی فدراسیون شنا در مسیر حصول این توافق تشکر کرد.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.