2داور از ایران به مسابقات بین المللی و جهانی شنا دعوت شدند

2داور از ایران به مسابقات بین المللی و جهانی شنا دعوت شدند
فینا(فدراسیون جهانی شنا) طی دعوتنامه هایی جدا گانه از دو داور کشورمان جهت قضاوت در مسابقات بین المللی و جهانی در سال 2013 دعوت بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا،شیرجه وواترپلو فینا(فدراسیون جهانی شنا) طی دعوتنامه ای از مسعود رضوانی به عنوان داور بیطرف جهت قضاوت در پانزدهمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی مردان جهان که در تیر ماه جاری در بندر بارسلونا اسپانیا برگزار می شود دعوت کرده است.
شایان ذکر است در مسابقات واترپلو قهرمانی جهان تنها 8 داور بیطرف حضور دارند که از قاره آسیا فدراسیون جهانی مسعود رضوانی داور بین المللی کشورمان را به همراه یک داور از ژاپن انتخاب کرده است.
رضوانی پیش از این نیز از سوی فینا برای قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان(2001 چین) ومسابقات قهرمانی جوانان جهان(2012استرالیا)دعوت شده بود.
همچنین فینا از نادر غفور یکی دیگر از داورهای بین المللی کشورمان بعنوان داور بیطرف جهت حضور در چهارمین دوره مسابقات فینا تورافی مردان که از این هفته در کویت برگزار می شود دعوت بعمل آورده است.
غفوری نیز در کارنامه کاری خود علاوه بر قضاوت در مسابقات فینا تورافی سابقه قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان(2009ایتالیا) وانتخابی المپیک (2007 رومانی) را دارد.
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.