جورج زالای: وزنه برداران نوجوان برای قهرمانی در آسیا تمرین می کنند

جورج زالای: وزنه برداران نوجوان برای قهرمانی در آسیا تمرین می کنند
این روزها صدای وزنه بیشتر از هر زمان دیگر از کمپ تیم های ملی وزنه برداری به گوش می رسد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، در شرایطی که 16 وزنه برداری جوان و بزرگسالان در سالن شماره یک زیر نظر کوروش باقری تمرین می کنند، چند متر آنطرف تر در سالن شماره دو نیز 10 وزنه بردار نوجوان زیر نظر جورج زالای، مشغول تمرین جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا و همینطور المپیک آسیایی نوجوانان هستند.
زالای مربی مجارستانی تیم وزنه برداری نوجوانان در باره آخرین شرایط اردونشینان گفت: 10 روز پیش وضعیت وزنه برداران خوب نبود. آنها بعد از بازگشت از رقابتهای جهانی ازبکستان کمی از تمرین دور شده بودند و همین موضوع باعث شده بود که رکوردهای شان تنزل داشته باشد، اما در این مدت تمرینات خوبی داشتند و تا حدودی این عقب ماندگی را جبران کردند.
زالای با بیان اینکه علیرضا دهقان، قهرمان دسته 85 کیلوگرم جهان و علیرضا سلیمانی نایب قهرمان دسته فوی سنگین جهان با تمرینات خوب خود در زمان استراحت، از شرایط مطلوب تری نسبت به سایر نفرات برخوردارند افزود: این دو با تداوم تمرینات خود پس از رقابتهای جهانی ازبکستان نشان دادند از انگیزه های بالایی برای رسیدن به اهداف خود برخوردار هستند. البته الان سایر اردونشینان هم با انگیزه تمرین می کنند و می خواهند ضمن قهرمانی در آسیا در المپیک آسیایی نوجوانان هم صاحب مدال شوند.
زالای در پایان گفت: فقط 20 روز تا آغاز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا زمان باقی است و برنامه ریزی ما به گونه ای است که نفرات اردونشین طی دو هفته آینده به مرز آمادگی مطلوب نزدیک شوند.
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.