با پیروزی ژاپن مقابل کره؛تیم ملی والیبال کشورمان جهانی شد

با پیروزی ژاپن مقابل کره؛تیم ملی والیبال کشورمان جهانی شد
تیم ملی والیبال کشورمان با کسب پنج امتیاز از مسابقات انتخابی جهان که در ژاپن برگزار می گردد به عنوان نماینده دوم گروه (H) آسیا، به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان در سال 2010 صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مرحله سوم مسابقات انتخابی جهان در گروه H آسیا طی سه روز گذشته با حضور تیم های ایران ، ژاپن، قزاقستان و کره جنوبی به میزبانی شهر کومالی ژاپن برگزار شد که تیم ملی کشورمان در مقابل تیمهای کره جنوبی و قزاقستان به پیروزی رسید و با یک باخت در برابر ژاپن بعنوان تیم دوم این گروه به مسابقات جهانی ایتالیا در سال 2010 صعود کرد.
 تکلیف صعود تیم ایران به مسابقات جهانی به آخرین بازی این مرحله یعنی دیدار دو تیم میزبان و کره جنوبی بستگی داشت که خوشبختانه امروز در این دیدار تیم ژاپن در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 22 کره جنوبی را شکست داد تا ضمن صعود  6 امتیازی خود زمینه صعود تیم ایران را نیز مسجل سازد.
بدین ترتیب تیم های ژاپن و ایران موفق به کسب جواز صعود به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان در ایتالیا شدند ضمن اینکه دو تیم چین و استرالیا نیز قبلا حضور خود در مسابقات جهانی را مسجل کرده بودند.
تیم ایران در دیدار پایانی خود در ست‌های اول، دوم و چهارم و با امتیازهای 25-18، 25-14 و 25-16 حریف خود را شکست داد و قزاقستان هم تنها در ست سوم توانست با امتیاز 25-23 تیم ایران را شکست دهد.


۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.