سرمربی تیم ملی والیبال بانوان : نیاز به بازیهای تدارکاتی بیشتری داریم

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان : نیاز به بازیهای تدارکاتی بیشتری داریم
اولین مرحله از اردوی آماده سازی بانوان والیبالیست کشورمان جهت حضور در رقابت های زنان آسیا تایلند در آکادمی ملی المپیک دنبال می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ تیم ملی والیبال ایران اولین اردوی خود را از ششم اردیبهشت ماه در آکادمی آغاز کرده و این اردو تا 14 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
شعبانیان سرمربی این تیم در خصوص این اردوی آماده سازی گفت: دوازده مرحله اردو تا شهریور ماه جهت حضور قدرتمند دررقابت های زنان آسیا که به میزبانی کشورتایلند برگزار می گردد  برای بانوان در نظر گرفته ایم و در حال حاضر اولین مرحله از اردویمان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حال پیگیری می باشد.
وی افزود: در این اردو به علت اینکه یک سری از بچه ها با تیم گیتی پسند در جام باشگاه های آسیا همراه تیمشان می باشند مجبور شدیم از نیروهای جوان تر در رده سنی  نوجوان و جوانان مان در تیم ملی بزرگسالان استفاده کنیم، که با صلاحدید کادر فنی به  به تیم ملی دعوت شدند که می تواند محک خوبی برایشان باشد.   
وی به کمبود بازیهای تدارکاتی اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم  تحولات مناسبی را در روند روبه رشد والیبال کشورمان ایجاد کنیم نیاز بیشتری به بازیهای تدارکاتی داریم.البته دو بازی را در اواخر خرداد و تیرماه با تیم های کشور آذربایجان و ترکیه در نظر گرفته ایم ولی خوب این تعداد بازی کافی نمی باشد.
شعبانیان با اشاره به اهمیت لیگ برتر و بیشتر شدن تیم های لیگی نیز اظهار داشت: امسال قرار است 6 تیم در لیگ برتر والیبال حضور داشته باشند.مسلما اگر ما لیگی پویا و منظم را داشته باشیم می توانیم در غالب این لیگ، تیم ملی قوی به مسابقات اعزام کنیم.
لازم به ذکر است بانوان والیبالیست کشورمان صبح ها سه ساعت تمرین بدنسازی همراه با توپ را دارند و بعد از ظهرهم تمرینات با توپ را در آکادمی ملی المپیک در دستور کار دارند. همچنین ملی پوشان کشورمان در ادامه روند اردوهای خود بعد از یک استراحت کوتاه مجددا از هجدهم اردیبهشت به تیم ملی دعوت می شوند و تمرینات خود را از سر می گیرند.
    

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.