قهرمان کیوروگی المپیک در جشن قهرمانی پومسه

قهرمان کیوروگی المپیک در جشن قهرمانی پومسه
روز 1 شنبه 8 اردیبهشت جشن قهرمانی لیگ پومسه تیم راهیان در باشگاه پایگاه قهرمانی پومسه واقع در مسجدالنبی(ٌص)برگزار شد.
     
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از هیات تکواندو استان تهران ؛ در این مراسم استاد جمشید سهرابی رئیس هیات تکواندو استان، استادمحمد سعید نریمانی رئیس کمیته فنی تهران،آقای رسول خاکسار اسپانسر تیم،حاج آقا امین زاده مدیر دلسوز مجموعه ورزشی مسجدالنبی(ص) ، اعضا تیم و همچنین استاد حسینعلی نظری سرمربی این تیم حضور داشتند.
لازم به ذکر است این مراسم یک مهمان ویژه داشت و این مهمان کسی نبود جز محمد باقری معتمد نایب قهرمان المپیک لندن، که با حضورش گرمی خاصی به مراسم بخشید و باعث دلگرمی تیم پومسه قهرمان ایران شد.
در این مراسم همچنین استاد نظری از حمایتهای همیشگی استاد سهرابی تشکر کرد و از زحمات و همچنین مدیریت با برنامه مدیر فنی تیم های استان تهران ،استاد محمد سعید نریمانی که باعث همدلی و اتحاد مربیان پایتخت شده است قدردانی ویژه به عمل آورد.
محمد معتمد قهرمان دوست داشتنی تکواندو پایتخت نیز از پشتکار در امر به تحقق رسیدن آرمانهای یک قهرمان گفت و همچنین خرسندی خود را از قهرمانی تیم راهیان در لیگ پومسه کشور  ابراز کرد.
در پایان این مراسم نیز حاج آقا امین زاده ضمن تشکر از زحمات استاد نظری و حمایتهای مالی اسپانسر تیم آقای رسول خاکسار که خود از قهرمانان تکواندو ایرانی بوده است نیز تشکر کرد و هدایایی نیز به رسن یادبود به اعضا تیم و مهمانان حاضر از طرف اسپانسر اهدا شد.
 

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۵:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.