سرمربی تیم ملی راگبی: همدلی ملی پوشان نقطه قوت تیم ملی است

سرمربی تیم ملی راگبی: همدلی ملی پوشان نقطه قوت تیم ملی است
سرمربی تیم ملی راگبی کشورمان همدلی و روحیه بالای ملی پوشان حاضر در اردو را نقطه قوت این تیم دانست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی؛ "پدرام بنی عامریان" گفت: روحیه و آمادگی 36 ورزشکار دعوت شده به مرحله دوم اردو بالاتر از انتظارات ما بود و رقابت در میان آنان برای حضور در مسابقات سید دو آسیا بسیار زیاد است.
 
وی افزود: 4 مرحله اردو برای ملی پوشان پیش بینی کرده ایم و در این مرحله نیز بدنسازی را برای آنان در نظر گرفته ایم که در پایان اردوها 25 نفر را به مسابقات آسیایی مالزی اعزام می کنیم.

بنی عامریان یکی از نقاط ضعف اردو را کمبود بازیهای تدارکاتی دانست و گفت: انجمن راگبی در صدد است دو بازی تدارکاتی داخلی برای تیم ملی برگزار کند اما این تعداد بازی بسیار کم است و در کنار آن باید بازی با تیمهای خارجی نیز پیش بینی شود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: از حریفان خود در رقابتهای قهرمانی آسیا آشنایی داریم و در گذشته نیز با آنان بازی کرده ایم. حریف جدی ما در این رقابتها مالزی است که با این روحیه و پشتکاری که ورزشکاران تا این لحظه از خود نشان داده اند امیدواریم نتایج قابل قبولی در این رقابتها بگیریم.

وی در پایان از زحمات و حمایتهای "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و "حسن میرزاآقابیک" رییس انجمن راگبی کشور تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است : رقابتهای راگبی سید دو آسیا خردادماه امسال در شهر کوالالامپور مرکز مالزی برگزار می شود. در این رقابتها تیم های ایران ، مالزی، سنگاپور و هند باهم پیکار می کنند و در نهایت یک تیم برتر راهی سید یک خواهد شد.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.