بهرام پور: می خواهم مهره مفیدی برای تیم ملی باشم

بهرام پور: می خواهم مهره مفیدی برای تیم ملی باشم
عضو تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با تاکید براینکه جو صمیمانه و دوستانه ای در اردوهای تیم ملی حاکم است، گفت: ورزشکاران و اعضای کادر فنی برای رسیدن به موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا هم قسم شده اند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک "رضا بهرام پور" در گفت وگو با سایت فدراسیون کاراته اظهار کرد: متاسفانه سال گذشته شانس حضور در تیم ملی را از دست دادم، ولی هم اکنون توانسته ام جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کنم و از این بابت خوشحال هستم.

وی افزود: با توجه به اینکه این نخستین تجربه حضورم در تیم ملی را تجربه می کنم، تمام تلاشم را به کار می بندم تا فعالیتم در تیم ملی مداوم باشد.

کاراته کا وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ایران با اشاره به اینکه از ناحیه ماهیچه پشت پا دچار آسیب دیدگی جزئی شده است، گفت: بابرطرف شدن مصدومیت از هفته آینده تمریناتم را از سر می گیرم.

بهرام پور گفت: من کاراته را از 17 سالگی آغاز کردم و 3،2 سالی است که تمریناتم را به صورت حرفه ای دنبال می کنم و تا زمانی که توان فنی داشته باشم در خدمت تیم ملی خواهم بود و سعی می کنم روند رو به رشدم را ادامه دهم.

بهرام پور ضمن ستودن عملکرد کادر فنی تیم ملی گفت: با برنامه ای که کادر فنی برای بازیکنان در نظر گرفته است به شرایط آمادگی مناسبی رسیده ایم. نفرات جوان و با انگیزه در اردوی تیم ملی حضور دارند و جو صمیمانه ای را در اردو حاکم کرده اند و همه اعضا هم قسم هستند تا در بازیهای پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی در خصوص حضور کاراته کاها در رویدادهای تدارکاتی گفت: مسابقات تدارکاتی در واقع میدانی است که علاوه بر کسب تجربه برای کاراته کاها می تواند ما را در رسیدن به موفقیت کمک کند تا راحت تر در میادین رسمی مبارزه کنیم.

بهرام پور گفت: مسابقات آسیایی سخت است ولی با تمریناتی که انجام می دهیم و آمادگی مناسبی که خواهیم داشت به طور یقین قهرمانی از آن تیم ایران است.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۵:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.