تالو کاران و ساندا کاران راه یافته به اردوی تیم ملی معین شدند

تالو کاران و ساندا کاران راه یافته به اردوی تیم ملی معین شدند
مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان کشورمان اعزامی به رقابتهای جهانی مالزی در آکادمی ووشو برگزار شد که 20 ووشوکار در بخش ساندا و 8 تالوکار جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در بخش ساندا و در اوزان  52- کیلوگرم: محسن قادریان و معین حاجی زاده، 56- کیلوگرم: علی بختیاری و رضا سبحانی،60- کیلوگرم: علی یوسفی و مهدی جعفرپور،65 – کیلوگرم: محسن محمد سیفی و جعفر شیرزاد،70 – کیلوگرم: سجاد عباسی و مسعود فاضلی، 75- کیلوگرم: جواد آقایی و مجتبی حسین زاده، 80 – کیلوگرم: امیر فضلی و معین تقوی،85- کیلوگرم: حمیدرضا قلی پور و حمید رضا لادور،90- کیلوگرم: آرمان بازیاری و غلامرضا خانه کشی، 90+ کلوگرم: مرتضی عظیمی و مصطفی خلعتبری نفراتی هستند که به اردوی تیم ملی راه یافتند.

 احسان پیغمبری،رضا خلف زاده،طاهر قاسمی، فرشاد عربی، علی وطن خواه و تیم 3 نفره دوئیلین متشکل از محسن احمدی،ابراهیم فتحی و نوید مکوندی هم در بخش تالو راه یافتگان به اردوی تیم ملی هستند.

اولین مرحله اردوی اماده سازی تیم ملی ووشوی کشورمان 25 مرداد در آکادمی ووشو برگزار  و ملی پوشان کشورمان خود را برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای جهانی ووشو که 7 تا 16 آبان در شهر کوالا لامپور پایتخت مالزی برگزار می شود آماده می کنند. 
۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.