میراسماعیلی: در المپیک 2016شگفتی ساز خواهیم شد

میراسماعیلی: در المپیک 2016شگفتی ساز خواهیم شد
نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: با جوانگرایی در تیم ملی و توجه ویژه به استعدادها در حال عبور از دوره رنسانس در این رشته المپیکی هستیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک آرش میراسماعیلی در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق افزود: من از شما اهالی رسانه  مطبوعات تشکر می کنم که از برنامه های تیم ملی حمایت کرده و باعث شدید تا شهامت پیدا کرده وبه جوانان بیش از گذشته میدان دهیم. درواقع مطبوعات به ما کمک کردند تا برنامه های خود را اجرا کنیم و به جرات باید گفت این تیمی که شما حمایتش کردید آینده ای روشن دارد و در المپیک شگفتی ساز خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در سال 91 ادامه داد: باید از مسئولان پیشین فدراسیون و تیم ملی هم تشکر کنم که به نوبه خود برای تیم ملی زحمت کشیدند و همچنین مربیانی که در جای جای ایران اسلامی در سالنهای جودو به امر آموزش می پردازند. همه یک هدف را دنبال می کنیم و آن موفقیت جودوست.

مدیر تیم های ملی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیمی که بانکوک اعزام شد تیمی جوانان بود که موفق به کسب دو مدال شد. اگر این جوانان مدال هم کسب نمی کردند بازهم مورد حمایت ما بودند چرا که عملکرد قابل قبولی را روی تاتامی آسیایی به نمایش گذاشتند. البته انتظارات ما در دو وزن  تامین نشد که برای رفع مشکل در همین دو وزن برنامه های خود را پیش خواهیم برد.

میراسماعیلی در خصوص جلسه آسیب شناسی نتایج تیم ملی جودو گفت: شاید اولین باری بود که در یک جلسه کارشناسان ، صاحبان جودو ، پیشکسوتان و اهالی فن کنار هم جمع شده و برای تیم ملی آسیب شناسی می کنند. در این جلسه پیشنهادات خوبی مطرح شد که باید برای موفقیت تیم ملی عملی شود. تشکیل ساختار تیم های ملی ، تشکیل کمیته آنالیز در تیم ملی ، اعزام داوران تاثیر گذار ، توجه به امر آموزش و استفاده از مدرسین و همچنین مربیان نخبه شهرستانی در تیم ملی به صورت مقطعی از جمله این پیشهادات بود که پس از بررسی بیشتر در مورد بهره برداری از آنها تصمی گیری خواهد شد.

 
۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.