تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند

تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند
تیم ملی تکواندو کشورمان پیش از حضور در تورنمنت اسپانیا و تونس در آکادمی ملی المپیک مورد تست آمادگی جسمانی قرار گرفتند.
         
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی تکواندو کشورمان آخرین تمرینات خود را در اولین اردوی آمادگی سال جدید، این هفته به پایان می رساند .این اردو که از روز پنجم فروردین ماه آغاز گردید چهارشنبه این هفته به پایان می رسد و قرار است ملی پوشان پنجشنبه شب کشورمان را به قصد شرکت در تورنمنت اسپانیا و تونس ترک کنند.
هادی افشار مربی بدنساز تیم ملی در این رابطه گفت: ترکیب کاملا جوانی را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و میانگین سنی شان پایین است وحتی خیلی از این نفرات سابقه حضور در مسابقات آسیایی هم ندارند و ما الان تغییر نسل را در تیم ملی بزرگسالان شاهد هستیم که نیاز به زمان داردولی هنوز ترکیب نهایی ما برای مسابقات جهانی مشخص نشده است.
وی در خصوص سطح کیفی این مسابقات و تیم های حاضر در آن گفت: تورنمنت اسپانیا جزء تورنمنت های کلاسA جهانی می باشد، که به لحاظ کیفیت بسیار مشابه مسابقات جهانی هست و قرار است بیش بیست تیم در اسپانیا حضور یابند.
افشار در ادامه با اشاره به این نکته که بعد از اتمام این مسابقات راهی کشور تونس می شویم افزود: یک اردوی مشترک با این تیم داریم که قرار است در آنجا با تیم های آفریقایی به مبارز بپردازیم، این اردوی مشترک می تواند به لحاظ شناخت بچه ها از سبک مبارزات و همچنین قدرت بدنی تکواندوکاران آفریقایی مناسب باشد. در کل تمام هدف ما این است که تیم را قبل از مسابقات جهانی مکزیک در تیرماه امسال آماده کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز  ما آخرین تست های آمادگی جسمانی بچه ها را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گرفتیم تا از آخرین وضعیت بدنی تکواندو کاران قبل از اعزام به این دو تورنمنت با خبر شویم و باید با تست قبلی که اواخر سال گذشته گرفتیم مقایسه و تغییرات بوجود آمده را بررسی کنیم.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.