اختصاصی/مربی بدمینتون نوجوانان دختر:شرکت در مسابقات مختلف تاثیر بسزایی در رشد بدمینتون خواهد داشت

اختصاصی/مربی بدمینتون نوجوانان دختر:شرکت در مسابقات مختلف تاثیر بسزایی در رشد بدمینتون خواهد داشت
فریبا جلالیان استعدادهای بدمینتون نوجوانان دختر و پشتکار آن ها را بسیار عالی عنوان کرد و گفت شرکت در مسابقات گوناگون به خصوص مسابقات برون مرزی می تواند افق روشنی در آینده بدمینتون کشور روشن نماید.
فریبا جلالیان مربی تیم ملی بدمینتون نوجوانان دختران ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک افزود : اردوی تیم ملی نوجوانان دختر بدمینتون در محل کمپ تیم های ملی در تهران با حضور 4 نفر از امروز آغاز شده و تا 12 اردیبهشت ماه ادامه می یابد. این اردوها با هدف شرکت در مسابقات بدمینتون نوجوانان آسیایی برگزار می گردد .
وی در ادامه گفت : هر ماه یک اردوی یک تا دوهفته ای برای بچه ها در نظر می گیریم که ماه قبل اردو در سمنان برگزار شد این ماه در تهران و ماه بعد هم هنوز دقیقا مشخص نیست.
وی درمورد اینکه شرکت در مسابقات برون مرزی تا چه حد برای ارتقای سطح بدمینتون ملی مفید است اظهار داشت : از نظر من بعنوان مربی تیم ملی شرکت در هر مسابقه ای برای ارتقای سطح بچه ها بسیار موثر است وشرکت در مسابقات برون مرزی و رقابت با تیم های حرفه ای هم که تاثیر فوق العاده ای روی بازی بچه ها خواهد داشت و بعد از این بازی ها واقعا پیشرفت بچه ها چشمگیر خواهد بود.
مربی بدمینتون نوجوانان دختر کشورمان در پایان راه موفقیت را فقط در تمرینات منسجم و منظم و استعدادیابی درست دانست و افزود : این راه از 3 سال پیش آغاز شده و بسیار خوب جواب داده و ثریا آقایی و یسری بیگی دو نوجوان بدمینتون باز ملی ما هستند که بسیار خوب کار می کنند و پشتکار خیلی زیادی دارند و امیدوارم بتوانند از این تلاش ها نتیجه بسیار خوبی کسب کنند و در آینده بدمنیتون کشور شاهد پیشرفت های چشمگیر و موفقیت های پی در پی باشیم.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.