مسابقات شمشیر بازی جایزه بزرک آتن؛شکست قهرمان جهان وکاپیتان تیم ملی اکراین مقابل شمشیر باز ایرانی

مسابقات شمشیر بازی جایزه بزرک آتن؛شکست قهرمان جهان وکاپیتان تیم ملی اکراین مقابل شمشیر باز ایرانی
پیروزی سابریست ایرانی مقابل اشترو بابین -کاپیتان تیم ملی شمشیر بازی اکراین و دارنده مدال برنز جهان- در مسابقات شمشیر بازی جایزه بزرگ آتن شگفتی ساز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ا زسایت فدراسیون شمشیر بازی، در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ آتن در اسلحه سابرعلی پاکدامن ورزشکارانی ازکشور اسپانیا،ونزوئلا ومصر را از پیش رو برداشته وبه جدول اصلی مسابقات راه پیدا کرد، پاکدامن در مرحله بعدی به مصاف اشتروبابین ورزشکار نامدار اکراینی رفت ودر یک بازی نفسگیر شگفتی مسابقات را رقم زد واز سد دارنده مدال برنز جهان عبور کرد
وی پس از آن بازی را به ورزشکاری از کشور بلاروس واگذار کرد واز راه یابی به مرحله بعدی بازماند.
محمد فتوحی دیگر نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی ورزشکارانی از کشورهای هنگ کنگ واتریش را شکست داد وبه جدول اصلی راه پیدا کرد در مرحله بعدی نیز در مصاف با شمشیرباز فرانسوی به پیروزی رسید ودرمقابل شمشیرباز مجارستانی نتیجه را واگذار کرد واز دور رقابتها کنار رفت.
مجتبی عابدینی دیگر نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی ورزشکاران مصر وسنگاپور را شکست داد اما بدلیل نتایج دیگر رقبا در گروه خود به جدول اصلی صعود نکرد .
یادآور می شود 176 شمشیرباز از سراسر جهان در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ آتن (اسلحه سابر) حضور دارند که مسابقات تیمی را از فردا پیگیری خواهند کرد.

 

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.