حضور اولین المپیکی در اردوی تیم ملی؛ سهراب مرادی اعلام آمادگی کرد

حضور اولین المپیکی در اردوی تیم ملی؛ سهراب مرادی اعلام آمادگی کرد
سهراب مرادی ملی پوش المپیکی وزنه برداری ایران، پس از اعلام آمادگی برای حضور در اردو، از سوی کوروش باقری به جمع اردونشیان فراخوانده شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ پیش از این کادر فنی تیم ملی، شرط حضور ملی پوشان المپیکی در اردوی تیم ملی را آمادگی 85 درصدی آنها در قیاس با رکوردهای شخصی شان عنوان کرده بود که سهراب مرادی با رسیدن به این سطح، برای حضور در اردو اعلام آمادگی کرد.
این وزنه بردار 85 کیلویی که دو مدال طلای آسیا را در کارنامه دارد از صبح امروز (7 اردیبهشت) تمرینات آماده سازی خود را در کمپ تیم های ملی از سر خواهد گرفت. پیش ز این کادر فنی از جابر بهروزی هم برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده بود تا جمع نفرات اردونشیان از هفته آینده به 16 نفر افزایش پیدا کند.
حسن گل پرور (56 کیلوگرم)، مجید عسکری (62 کیلوگرم)، میلاد خسروی (69 کیلوگرم)، رسول تقیان و حسین بیرانوند (77 کیلوگرم)، وحید خدادادی (85 کیلوگرم)، یاسین باقری و امین زارعی (94 کیلوگرم)، کیا قدمی، عماد باقری و محسن بهرام زاده (105 کیلوگرم) و بهادر مولایی، رشید شریفی و امیر حسین نظام الرعایا (105+ کیلوگرم) دیگر نفراتی هستند که برای رقابتهای قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا آماده می شوند.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.