مربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین:چین و ژاپن مهمترین رقبای ما در آسیا هستند

عملکرد شناگران و رشد قابل قبول آنها در اردوهای آماده سازی نشان می دهد که آنها می توانند در مسابقات نتایج خوبی بدست آورند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مجید نوروزی مربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین پیش از اعزام به مسابقات جوانان آسیا با بیان این مطلب گفت: با عملکرد قابل قبول شناگران جانباز و معلول، فصل درخشانی را برای آنها پیش بینی می کنیم چرا که این ورزشکاران دست کمی از شناگران سالم ندارند و با انگیزه تمرینات خود را دنبال می کنند.
وی ادامه داد: نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی توکیو طی برگزاری چندین مرحله اردوی آماده سازی انتخاب شدند که قرار است 4 ملی پوش برتر در رده سنی جوانان به این رقابت ها اعزام شوند.
مربی شناگران جانباز و معلول زمان برگزاری آخرین اردوی آمادگی این تیم را 10 شهریورماه اعلام کرد و گفت: دراین اردو ورزشکاران تمام تکنیکهاو حرکات آموزش داده شده  را مجددا تمرین خواهند کرد تا بتواند به آمادگی نهایی برسند.
وی تصریح کرد: تیم ملی برای نخستین بار است که در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد اما با این حال ملی پوشان شناخت کافی از حریفان دارند و با آمادگی کامل به مسابقات اعزام می شوند.
وی خاطرنشان کرد: چین و ژاپن از کشورهای صاحب نام این رشته در جهان هستند و ما در صددیم تا هر‌چه در توان داریم برای مغلوب کردن این تیم ها بکار گیریم.

۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.