در فاصله یک ماه تا آغاز رقابتهای قهرمانی آسیا؛10 وزنه بردار نوجوان به کمپ تیم های ملی دعوت شدند

در فاصله یک ماه تا آغاز رقابتهای قهرمانی آسیا؛10 وزنه بردار نوجوان به کمپ تیم های ملی دعوت شدند
10 وزنه بردار زیر 16 سال برای شرکت در دور جدید تمرینات تیم وزنه برداری نوجوانان ایران به اردو دعوت شدند تا خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ علیرضا طاهریان (چهارمحال و بختیاری)، کیانوش باقری، رامین ولی پور، امیر حسین فضلی (مازندران)، شهریار بهنام (خراسان رضوی)، علیرضا دهقان (خوزستان)، میلاد رشیدی (کرمانشاه)، علیرضا سلیمانی (گیلان)، سعید رضازاده و پیمان جان (اردبیل) نفراتی هستند از روز جمعه ششم اردیبهشت ماه باید در محل کمپ تیم های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند.
از این جمع 9 وزنه بردار همراه با تیم وزنه برداری کشورمان به رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان که فروردین ماه گذشته در تاشکند ازبکستان برگزار شد، اعزام شدند و توانستند با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز، ضمن کسب عنوان چهارمین جهان هر دو سهمیه المپیک 2014 نوجوانان را به دست بیاورند.
رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای 5 تا 12 خرداد ماه در دوحه قطر برگزار می شود و تیم کشورمان با هدف کسب عنوان قهرمانی، تمرینات خود را از روز شنبه هفتم اردیبهشت زیر نظر جورج زالای آغاز خواهد کرد.

 

۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.