اردوی ششم تیم ملی کاراته با حضور 14 کاراته کا آغاز شد

اردوی ششم تیم ملی کاراته با حضور 14 کاراته کا آغاز شد
مرحله ششم از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته امروز دوشنبه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان و با حضور 14 کاراته کا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ این مرحله از اردو تا روز ششم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و در جریان آن کومیته کاها به مرور تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند. در جریان مرحله ششم تمرینات تیم ملی سعید احمدی نایب قهرمان سال 2012 جهان پس از رهایی از مصدومیت به جمع اردونشینان بازگشت و قرار است از عصر امروز همراه با دیگر نفرات در تمرینات شرکت کند.

ذبیح اله پورشیب ملی پوش سنگین وزن ایران از فردا به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد و حامد زیگساری نیز به دلیل مصدومیت و با اجازه کادر فنی در این مرحله از اردو حضور ندارد.
علی فداکار و ابراهیم حسن بیگی نیز پس از برطرف شدن آسیب دیدگی از این مرحله به جمع اردونشینان پیوسته و از آمادگی نسبی خوبی برخوردارند.

در ابتدا نخستین تمرین تیم ملی کاراته که از ساعت 10 امروز آغاز شد، مسعود رهنما سرمربی تیم ملی برای لحظاتی با کاراته کاها به صحبت پرداخت و اهمیت تمرینات را به آنها گوشزد کرد.
تمرین امروز با 10 دقیقه دویدن و گرم کردن و نیز انجام حرکات کششی با میدان داری مهدی سلطانی آغاز شد.

در ادامه تمرینات پرفشار روی کارهای تکنیکی و تاکتیکی از سوی کادر فنی برای کاراته کاها در نظر گرفته شد. در این مرحله از تمرینات رهنما و هروی تاکید زیادی برنحوه جابجایی و حرکات سریع کومیته کاها داشتند.

تمرین عصر امروز تیم ملی کاراته نیز از ساعت 16:30 در سالن شهید کبکانیان برگزار می شود.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.