دبیر کمیته فنی خبر داد؛برگزاری نشست کمیته فنی و آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی تنیس روی میز مردان

دبیر کمیته فنی خبر داد؛برگزاری نشست کمیته فنی و آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی تنیس روی میز مردان
ملی پوشان تنیس روی میز در حالی چهارشنبه در بابلسر اردو می زنند که تصمیمات لازم در نشست روز قبل کمیته فنی اتخاذ می شود .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران؛ ابراهیم علیدخت اعلام کرد: طبق هماهنگی های انجام شده نشست کمیته فنی فدراسیون صبح روز سه شنبه هفته جاری، 3 اردیبهشت ماه به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز ایران برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: همچنین سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی مردان کشورمان جهت شرکت در رقابت های جهانی 2013 فرانسه از چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه به میزبانی بابلسر برگزار خواهد.
سرمربی تیم ملی مردان تصریح کرد: نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، مهران احدی و حمیدرضا طاهر خانی اعضای تیم ملی مردان کشورمان که به رقابت های جهانی اعزام خواهند شد در این اردو حضور خواهند داشت.
ابراهیم علیدخت همچنین اعلام کرد: این اردو که تا 9 اردیبهشت ادامه خواهد داشت سومین مرحله آماده سازی تیم ملی مردان کشورمان است و پس از آن تیم های ملی مردان و زنان کشورمان برای برگزاری آخرین مرحله اردوی تدارکاتی به مجارستان عزیمت می نمایند تا یک اردوی 10 روزه با تیم های ملی این کشور برگزار کنند.
گفتنی است رقابت های جهانی 2013 فرانسه 23 تا 30 اردیبهشت ماه سال جاری به یزبانی شهر پاریس برگزار می شود و تیم های ملی کشورمان پس از اتمام اردوی آماده سازی در مجارستان راهی این رقابت ها خواهند شد.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.