رقابت های جودو قهرمانی آسیا؛ تیم ملی ایران در رقابتهای تیمی پنجم شد

رقابت های جودو قهرمانی آسیا؛ تیم ملی ایران در رقابتهای تیمی پنجم شد
ملی پوشان جودو کشورمان با شکست برابر قزاقستان در بخش تیمی رقابتهای قهرمانی آسیا عنوان پنجم را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش؛ این تیم که روز گذشته  با یک شکست و دو پیروزی به دیدار رده بندی رقابتهای تیمی قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بود برای کسب مدال برنز به مصاف قزاقستان رفت. در این دیدار نوری زاده ، قاسمی نژادی ، مرادی ومحجوب نتیجه را به رقبای قزاق خود واگذار کردند، ملایی نیز حریف خود را شکست داد تا نتیجه کلی 4 بر یک به سود قزاقستان  ثبت شود.
تیم ملی کشورمان در این بخش رقابتهای خود را برتری مقابل امارات که از جودوکاران مولداویایی بهره می برد آغاز کرد،  و سپس در پیکار با کره جنوبی که تمامی قهرمانان جهان و المپیک خود را در ترکیب داشت نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت.
جودوکاران کشورمان در گروه بازنده ها در اولین دیدار خود  چین تایپه رفت و 3 بر ٢ شکست دادند و به دیدار رده بندی راه یافتند. دیدار پایانی این بخش را دو تیم ژاپن و کره جنوبی برگزار می کنند.
تیم ملی کشورمان در پایان رقابتهای انفرادی با طلای جواد محجوب ، برنز امیرقاسمی نژاد ، عنوان پنجمی سعید ملایی ،و دو عنوان هفتمی جمالی و پهلوان بعد از سه کشور ژاپن  ، کره و مغولستان عنوان چهارم را کسب کرده بود.

 

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.