برای حضور در رقابتهای "سید دو" آسیا ؛مرحله نخست اردوی تیم ملی راگبی پایان یافت

برای حضور در رقابتهای "سید دو" آسیا ؛مرحله نخست اردوی تیم ملی راگبی پایان یافت
مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی راگبی کشورمان برای حضور در رقابتهای "سید دو" آسیا که در تهران جریان داشت، بکار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مرحله از اردو در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران تشکیل شد و 56 بازیکن، مورد سنجش قرار گرفتند.
مرحله دوم از تاریخ ششم اردیبهشت ماه جاری کلید می خورد که بازیکنان غربال شده در مرحله نخست، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد.
قرار است ملی پوشان راگبی در چهار مرحله اردو حضور یابند و سپس خود را برای سفر به مالزی و شرکت در پیکارهای "سید دو" آسیا آماده نمایند.
پدرام بنی عامریان به عنوان سرمربی، مهدی حسنعلی به عنوان مربی و محمد شریفی در نقش آنالیزور در این اردوی تدارکاتی، ملی پوشان را هدایت می کنند.
قرار است در نهایت 25 بازیکن به این رقابتها که خردادماه امسال در کوالالامپور مرکز مالزی برگزار می شود، حضور یابند.
این پیکارها با حضور تیم های ملی راگبی 15 نفره ایران، سنگاپور، هند و مالزی در ورزشگاه "پتالینگ جایا" شهر کوالالامپور برگزار خواهد شد که در نهایت یک تیم برتر راهی سید یک می شود.
روز 15 خرداد سال آینده، تیم های سنگاپور و هند در ساعت 15 به وقت محلی و ایران و مالزی در ساعت 17 به مصاف هم می روند.
تیم های بازنده در تاریخ 18 خرداد و در ساعت 17 باهم پیکار می کنند و تیم های برنده روز 19 خرداد در ساعت 18 به وقت محلی بازی خواهند کرد.
تیم نخست راهی سید یک می شود و تیم آخر به سید سه سقوط خواهد کرد. در سید سه، تیم های چین، قطر، گوام و اندونزی پیکار می کنند و یک تیم به سید دو آسیا راه خواهد یافت.

 

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.