غلامرضا محمدی:با نفرات دوم تا چهارم به دهلی آمده ایم

غلامرضا محمدی:با نفرات دوم تا چهارم به دهلی آمده ایم
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: با ترکیبی از نفرات دوم تا چهارم کشتی آزاد ایران در اوزان مختلف به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان آمده ایم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی غلامرضا محمدی با بیان این مطلب افزود: اعتماد به جوانان و اهمیت دادن به مسابقه های قهرمانی کشور موجب شده عملا تیم دوم تا چهارم کشتی آزاد ایران در این مسابقات شرکت کند.
دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان ادامه داد: در مورد داوری های مغرضانه و ناعادلانه این مسابقات هرچه بگوییم کم گفته ایم و اگر امروز مشکل داوری نبود باید حسن مرادقلی را در فینال این مسابقات می دیدیم.
محمدی اظهار داشت: مرادقلی نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان، در برابر حریف کره شمالی از او شکست خورد و در حالی این اتفاق افتاد که مرادقلی با نتیجه 4 بر صفر جلو بود اما بلافاصله شکست ضربه فنی او مقابل کشتی گیر کره شمالی اعلام شد تا کشتی گیر هندی بالا بیاید.
وی خاطر نشان کرد: مرادقلی در دیدار گروه شانس مجدد نیز با ناداوری مقابل حریف هندی مغلوب شد و نتوانست برای مدال برنز هم مبارزه کند.
حسن مرادقلی در کشتی مقابل باج رانگ از هند در تایم سوم در حالیکه یک بر صفر عقب بود در ثانیه های آخر با اجرای یک فن فیتو موفق به کسب دو امتیاز حساس شد که به پیروزی وی منجر می شد اما داوران دو امتیاز نیز به کشتی گیر میزبان دادند و در نهایت دست کشتی گیر هندی در مسابقه گروه بازنده ها به نشانه پیروزی بالا رفت و نماینده ایران حذف شد

 

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.